Irritasjonsmoment!

Irriterer meg over at jeg plutselig ble logget ut av bv!!
 
En gravemaskin som holder på rett utenfor soveromsvinduet og jeg er helt ferdig etter en våkenatt og dagvakt på jobb:mad:
 
Jeg irriterer meg plutselig over ALT MULIG. Må bare lukke bv for i dag. Nå ryker snart selvbeherskelsen min.
 
irriterer meg over at jeg enda har 2 vakter igjen på jobb etter i dag før jeg får ferie.Vil ha ferie nååå! :(
 
At jeg nok en kveld ligger og trykker på mobilen i stedet for å legge meg for å sove..
 
Akkurat nå i kveld så irriterer jeg meg over meg selv. Jeg valgte å drikke sjokolademelk og spise is. Nå er jeg bare kvalm...:wtf: Det hjelper ikke at det er en liten jente i magen som mest sannsynlig har fått nok sukker hun også :hilarious:


Føler jeg også får hetetokter eller et eller annet. Blir plutselig så varm og uvel og klarer ikke finne noe som helst behagelig stilling å sitte eller ligge i... Siste ukene nå!:smiley-ashamed004
 
Snorkinga til mannen! Han er alltid verdens søteste, men den snorkingen altså....!!!
 
At jeg ikke vet om jeg skal tørre å kjøpe billett til Maria Menas julekonsert 24.11. Jeg har termin 9.12. Burde jo gå!!!???????:dontknow
 
Back
Topp