Irritasjonsmoment

Skrållan

Forumet er livet
Åh lord, sambo kom hjem med en total unyttig dingseboms her før helgen. Nemlig en fjernkontroll med TOUCHSKJERM!!!!! Herreguuuud, så teit!! Og nå har han ordna det sånn at den der dingsen styrer tvn og dvd-spilleren her i hus, og de gamle fjernkontrollene har han gjemt...

Tror jeg skal begynne å reise meg, gå bort til tvn og trykke på knappene der jeg, når jeg skal skifte kanal og styre volumet.

Fjernkontroll med touchskjerm, hva gir du meg?!

Hilsen Skrållan, som slettes ikke ser poenget med dagens teknologi...

haha må le litt. akkurat samme kunne min mann også funne på.
og ja jeg hadde reagert likt som deg, skjønner ikke poenget.
Irriterer meg hvergang jeg fyller diesel, noe skal trykkes på skjermen mens noe må trykkes gjennom knappene[8D]

Synes det hørtes kult ut jeg! [:)] Liker dingsebomser....

ORIGINAL: moongirl74

Jeg og! [:D] Liker mulitifjernkontroller, men blir fryktelig frustrert når de ikke funker som de skal!

ORIGINAL: *Perlemor*

ORIGINAL: moongirl74

Jeg og! [:D] Liker mulitifjernkontroller, men blir fryktelig frustrert når de ikke funker som de skal!

skulle ønske jeg kunne sende den til en av dere! [8D]

Mamma til Andrea: Påknappen er vanlig knapp, også er det et par andre knapper på den, men de går mer på programmering av faenskapet enn til å styre tvn, tror jeg...

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Følte for å legge til at gubben har kjøpt fjernkontroll til lampene i stua også [8|] Den ene lampa var for langt unna, så det er bare to lamper som går på kontrollen. Så nå har vi en fjernkontroll ekstra bare for å slippe å trykke én gang mer... Hurra!

Haha!
Han skulle ordna sånn at man kan klappe et par ganger i henda, så slår lyset seg på! [:D]

Back
Topp