irritabel!

det gjør jeg også. Det er ikke sånn irritabel som da man ventet mensen, men kjenner at det koker mer i hele kroppen! Tåler mindre for tiden altså!

Her er det helt ekstremt...griner og holder på...uff a meg[&:]

nei, ikke så irritabel men griner for ingenting om dagen..

VELDIG irritabel[8D]
Blir irritert av å høre på kællen puste om natta! Og han snorker ikke! [8D]

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

ORIGINAL: Chibi

VELDIG irritabel[8D]

Ler meg skakk..[:D][:D]
Samme problemet her også[8D]

Hender jeg sparker til han for at han skal snu seg vekk fra meg slik at jeg slipper å høre pustinga hans så godt[8D]
Stakars mann! Føler meg ganske slem [8D]

VELDIG irritabel[8D]

Ler meg skakk..[:D][:D]
Samme problemet her også[8D]

Hender jeg sparker til han for at han skal snu seg vekk fra meg slik at jeg slipper å høre pustinga hans så godt[8D]
Stakars mann! Føler meg ganske slem [8D]

Må bare le litt her, har det helt på samme måte..
Sparker han i leggen om natta og pirker han på ryggen[8D] Var en kveld jeg var så irritert at det ble soffan på meg[8D]

Stakkars mennene våre[X(]

Haha.. helt utrolig [8D] Jeg sukker høylydt og håper han skal høre meg og våkne [8D] Snur meg med ekstra "hopping" sånn at han skal våkne.[8D]

Jah, stakkar mannfolk [X(]

Jeg er veldig hissig for tiden..[&:] Føler jeg klager på alt og fyker i været for ingenting.. Huff,det går vel over [:)]

Synes i grunn ikke at jeg har så mye humørsvingninger eller sånn denne gangen som første gangen. Da var det ekstremt. Jeg gråt jo omtrent hver dag... Mye sinna var jeg også.

Men i dag klikka det nesten for meg ass. Jeg var så sinna så sinna så sinna. Jeg tok bussen med guttungen til barnehagen i dag og det tar meg 1,5t tur retur totalt. Det var minus ute i dag og jeg var ikke helt forberedt på det når jeg gikk ut døra så holdt på å fryse i hjel. Så etter jeg leverte ungen i barnehagen så må jeg da gå tilbake til busstoppet å sitte der i 25 min i kulda før den dumme trege bussen kommer og det er en halv times tur. Og da ser jeg den JÆVLA NABOEN som også har unge i samme barnehage kjører forbi meg hjemover. Jeg sa hei til han i det han gikk inn i barnehagen og jeg gikk ut så han visste godt at det var meg. Jeg regnet med da at om han skulle hjem så var han høffelig nok til å spørre om jeg ville sitte på, men nei da, der tok jeg grådig feil. Synes det var så sinnsykt dårlig gjort å ikke spørre om jeg ville sitte på hjem. Enda mer forbanna ble jeg da jeg omsider kom meg hjem å så bilen hans på parkeringa utenfor her vi bor. MØKKA NABO!!! Fra nå av skal jeg ALDRI MER spørre om kona hans vil sitte på med meg hjem når jeg har bil og hun tar bussen. Da kan hun sitte der å fryse i hjel slik jeg gjorde i dag!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@] Kjenner jeg hisser meg opp igjen her. Gubben har allerede fått hørt det. [8D] *løper ut av debatten før jeg blir så sinna at jeg springer ned å ringer på døra hans for å skjelle han ut* [8|]

bra det er flere! Kjenner jeg er noe mer lett antennelig denne gangen enn med nr. 1!

Back
Topp