Irritabel og umotivert

Mamamoo13

18.10.13 <3
Sensommerbarna 2016
Der kom hormonheksa! Har ikke hatt særlig plager med humøret dette svangerskapet. Men nå er det på full fremmarsj. Kjenner meg umotivert for alt. Og jeg blir fort irritert på folk. Vil helst være alene. Husker dette var et kjempe problem på slutten av sist svangerskap. Er det andre hormonhekser der ute for tiden? Noen tips til hva som kan dempe det?

Jeg og har blitt sånn i det siste. Det er skikkelig kjedelig, og jeg aner ikke åssen man skal holde det i sjakk. Jeg bare klikker noen ganger. Blir så lei.

Huff ja, jeg føler meg som en hormonbombe! Det skal ikke mye til for å irritere meg, eller gjøre meg trist.. Veldig slitsomt, og tror det forsterkes av jernmangelen min :( Følger tråden i håp om noen som har funnet løsningen :p

Er stort sett bare litt ekstra følsom. Ellers bare generelt lat. Har ikke lyst til å gjøre noe spesielt. Syns jeg blir plaget hver gang jeg belaster meg så vil heller bare ligge på sofaen og se på film..

Jeg svinger veldig om dagen. Også vil jeg bare være alene! Mannen går bra, alle andre - not so much. Vil bare leve i min egen lille boble og ikke bli forstyrret av noen andre :p Alle andre irriterer meg nesten mer enn noe annet, med få unntak av venner!
Humøret blir ikke veldig mye mer stabilt av dårlig nattesøvn, vondt bekken og andre plager :p Godt ungen snart er ute sier bare jeg!!

Tørr påstå at jeg til vanlig er blid 99,9% av tiden, både på jobb og hjemme, men nå irriterer jeg meg over omtrent alt på jobb! Er klar over det selv, så prøver så godt det lar seg gjøre og ikke la synes. :P

Kjenner at jeg ikke fikser folk som må kommentere. Kom akkurat fra butikken, og fikk spørsmål om fødselen var snart. Da jeg sa jeg hadde termin 9/8, sa hun "oi, da skal du bære tungt lenge" kjente jeg hadde lyst til å komme med en regle tilbake. Hva er vitsen? Hvorfor tror folk at det er OK å kommentere størrelse og kropp, fordi man er gravid

Hormontroll her i dag jeg også. Er lei av alt. Er sykemeldt 100 prosent og lei av huset og husarbeid. Lei av mannen, og lei av at tiden går så tregt! Lei av å ha lyst på usunn mat hele tiden!!

Wonderella: Så unødvendig kommentar! Hvorfor kan ikke folk holde munn når de ikke har noe positivt å komme med:arghh:

Fikk i dag høre at jeg var så rund i fjeset plutselig, og at jeg hadde fått gravidansikt. Hyggelig å høre to mnd før termin.

Har en mistanke om at jeg er blitt passiv aggressiv...o_O enten så har jeg alltid vært det og bare nettopp lagt merke til det, eller så har det kommet ila svangerskapet:p Takler ikke idioter i trafikken, idiotiske kommentarer, folk som er stygge mot andre, barn som skriker i barnevogn og mor eller far ignorerer fordi de er mer opptatt av mobil eller annet de holder på med...lista er lang for tiden:p

Jeg er også sånn nå. Lei ALT.. Lei vondter, lei å flyve til lege, jordmor, svangerskapspoliklinikk, gynekologisk avd, lei av å ikke fungere optimalt, lei av å ikke kunne jobbe.. Dritt lei mannen og hundene.. Lei av mat, og brekke meg fordi jeg ikke kan spise meg mett.

Heldigvis snakket jeg godt med mannen igår, om at jeg ikke mener å være sint og avvisende. Han er veldig forståelsesfull heldigvis, og skjønte meg godt. <3

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, og mange av kommentarene. Veldig lei og utålmodig. Blir fort lei i besøk o.l. Synes alt bare er ett mas, og tenker på alt som skulle vert gjort, og så blir eg irritert for at eg ikkje orker. Men har heldigvis gode stunder og, med litt bedre humør:-)

Aarrrrg!! S V I G E R S kommer om en halvtime. Gi meg styrke!! De prater hull i hodet på folk. Og det et bare temaer som handler om sykdom og mimring fra da deres barn var små. Til vanlig kan det være utrolig vanskelig å holde seg i sjakk når praten pågår som værst. Men nå....nåååå når hormonene er på tur.... Håper alle er i live i kveld :p

Aarrrrg!! S V I G E R S kommer om en halvtime. Gi meg styrke!! De prater hull i hodet på folk. Og det et bare temaer som handler om sykdom og mimring fra da deres barn var små. Til vanlig kan det være utrolig vanskelig å holde seg i sjakk når praten pågår som værst. Men nå....nåååå når hormonene er på tur.... Håper alle er i live i kveld :p
Hahahahaha:p Sender over litt styrke til deg:D Trøsten må jo være at de ikke flyttet inn eller skal overnatte? ;)

Kjenner det sååå igjen, sender over masse styrke!!

Hahahahaha:p Sender over litt styrke til deg:D Trøsten må jo være at de ikke flyttet inn eller skal overnatte? ;)
Kjenner det sååå igjen, sender over masse styrke!!
Huff da mammamo. Du får telle til ti noen ganger;)
Haha. Nei nå har de gått :D De gikk meg sterkt på nervene i begynnelsen av besøket. Det var rett på sak med mimring om når barna var små. Og nå ser jeg at svigerfar har lagt fra seg en tannpirker rett på bordet. De skal være glade for at de er i bilen på vei hjem akkurat nå :p

Haha. Nei nå har de gått :D De gikk meg sterkt på nervene i begynnelsen av besøket. Det var rett på sak med mimring om når barna var små. Og nå ser jeg at svigerfar har lagt fra seg en tannpirker rett på bordet. De skal være glade for at de er i bilen på vei hjem akkurat nå :p

Godt dem drar hjem :-)

Back
Topp