iq

Nussenasse

Elsker forumet
noen som vil teste sin iq her?http://www.iqtest.dk/main.swf

går ik ann og trøkke på dn

Ja har gjort det. men skalaen gikk ikke langt nok.[8|]
(men er vel helst at jeg ikke vil si resultatet)[:D]

Vet hva IQen min er men vil jammen ikke være den første til å legge den ut her..

jeg fikk 100.. ble litt desp. på slutten, tok for langt tid liksom, men har brukt kun under 4min da..

Pyser![:D] Jeg ga opp på slutten, for da skjønte jeg ikke bæret og på de siste 10 eller noe bare trykket jeg på noe... fikk 105, så det er da greit

fikk 118.. er fornøyd med det...[;)]

ORIGINAL: Snehvit27

Slo deg med 2 poeng da. fikk 120

ORIGINAL: tom

ORIGINAL: Snehvit27

Slo deg med 2 poeng da. fikk 120

Hehe... greit nok det..
Viktigste er at jeg er smartere enn mannen..
Ligger alltid noen poeng over han på IQ tester.

[:D][:D][:D]

Ja det var det [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Karo

Jeg fikk 128, men veldig dårlig tid på slutten ja[:D]

Har du jukset?[;)]

Sikker?[8|]

Sikker?[8|]

synd å innrømme det, men det er sant gitt.. jeg er nok vitne.. flaut å bli slått av ei jente? jeg har lært for lenge siden.. nekter plent å ta samme tester som henne [:'(]

ORIGINAL: Mr Karo

Sikker?[8|]

synd å innrømme det, men det er sant gitt.. jeg er nok vitne.. flaut å bli slått av ei jente? jeg har lært for lenge siden.. nekter plent å ta samme tester som henne [:'(]

Det skjønner jeg godt du ikke gjør. [:)] Flau???????????? Hva er det?

Tok en test arrangert av Mensa her i byen for noen år siden. Det var spennende :) Føltes ut som en eksamen, nesten.

Fikk litt lavere der, enn jeg bruker å få på sånne nett-tester, men jeg var fornøyd lell ;)

Ingenting som når er 6 år gammel iq-tråd blir dyttet opp av nytt medlem! Min iq er 148, noe jeg selvfølgelig er umåtelig stolt av.

Jeg får faktisk lavere på nett-tester enn i virkeligheten, var med på ett forsøk en gang med noen psykologistudenter, og fikk ett snitt på de tre testene på 139. 

Back
Topp