IQ test - oppdatert med svar

Nemi73

Elsker forumet
IQ test
Hvor smart er du? Svar på disse spørsmålene om du tør, så får du se! Tell et poeng for hvert riktige svar og se i tabellen hvordan du scorer.

10 Geni
9-10 Over gjennomsnittet
6-8 Normal
3-5 Hmm
1-2 Krev pengene tilbake fra skole undervisningen
0 Hjernedød

1. Har de 17. mai i England? Ja selvfølgelig har de det
2. Hvor mange fødsels dager har en gjennomsnitts mann? Man blir bare født en gang
3. Noen måneder har 31 dager; hvor mange har 28? Alle har 28 dager, men de fleste har flere også
4. Kan en person fra California gifte seg med sin enke's søster? Nei han er død
5. Del 30 med 1/2 og legg til 10. Hva blir svaret? 70
6. Hvis det er 3 epler på et bord og du tar vekk 2, hvor mange har du da? 2
7. En doktor gir deg 3 tabletter og ber deg ta en hver halv time. Hvor mange minutter vil tablettene vare? 60 minutter
8. En gårdbruker har 17 sauer som står på et jorde, og alle bortsett fra 9 faller om og dør. Hvor mange sauer står igjen? 9
9. Hvor mange av hvert dyr tok Moses ombord i arken? 0, Moses hadde ikke noen ark det var det Noah som hadde..
10. En ansatt i en slakter butikk er 1,80 høy. Hva veier han? Kjøtt

Jeg kommer med svarene etterhvert [:D]

Tenkte at det skulle være morsomt jeg men.. Ingen som har lyst å ta testen da ? Jeg fikk 4 [8D]

Hva er svarene? Har dem i hodet [:)] mange lurespørsmål ...

[:D]

skal jeg svare her eller på et ark for meg selv?[8|]

ORIGINAL: Nemi73

1. Har de 17. mai i England? Ja
2. Hvor mange fødsels dager har en gjennomsnitts mann? En
3. Noen måneder har 31 dager; hvor mange har 28?12
4. Kan en person fra California gifte seg med sin enke's søster?Nei, han er død
5. Del 30 med 1/2 og legg til 10. Hva blir svaret? 25
6. Hvis det er 3 epler på et bord og du tar vekk 2, hvor mange har du da? fremdeles 3
7. En doktor gir deg 3 tabletter og ber deg ta en hver halv time. Hvor mange minutter vil tablettene vare? 30 minutter
8. En gårdbruker har 17 sauer som står på et jorde, og alle bortsett fra 9 faller om og dør. Hvor mange sauer står igjen? 9
9. Hvor mange av hvert dyr tok Moses ombord i arken?Noah, ikke Moses
10. En ansatt i en slakter butikk er 1,80 høy. Hva veier han? Kan ikke være mye hvis det er 1,8 cm, men ellers vet jeg ikke

IQ test
Hvor smart er du? Svar på disse spørsmålene om du tør, så får du se! Tell et poeng for hvert riktige svar og se i tabellen hvordan du scorer.

10 Geni
9-10 Over gjennomsnittet
6-8 Normal
3-5 Hmm
0 Hjernedød

1. Har de 17. mai i England? Ja
2. Hvor mange fødsels dager har en gjennomsnitts mann? 1
3. Noen måneder har 31 dager; hvor mange har 28? 12
4. Kan en person fra California gifte seg med sin enke's søster? ja,
7. En doktor gir deg 3 tabletter og ber deg ta en hver halv time. Hvor mange minutter vil tablettene vare? 30 min[8D]
8. En gårdbruker har 17 sauer som står på et jorde, og alle bortsett fra 9 faller om og dør. Hvor mange sauer står igjen? 9[:)]
9. Hvor mange av hvert dyr tok Moses ombord i arken? kan ikke historen der, men sier 1
10. En ansatt i en slakter butikk er 1,80 høy. Hva veier han? hmm den er jeg blank på[8D]
[:D] morro å se om jeg er hjerne død, følgte ikke særlig med på skolen [8D][&:][:'(][:@]

IQ test

10 Geni
9-10 Over gjennomsnittet
6-8 Normal
3-5 Hmm
0 Hjernedød

1. Har de 17. mai i England? Ja Nei - ja
2. Hvor mange fødsels dager har en gjennomsnitts mann? - en
3. Noen måneder har 31 dager; hvor mange har 28? - alle
4. Kan en person fra California gifte seg med sin enke's søster? - nei han er jo død
5. Del 30 med 1/2 og legg til 10. Hva blir svaret? -her juksa jeg med kalulator så denne klarte jeg ikke
6. Hvis det er 3 epler på et bord og du tar vekk 2, hvor mange har du da? - 2
7. En doktor gir deg 3 tabletter og ber deg ta en hver halv time. Hvor mange minutter vil tablettene vare? - denne skjønte jeg ikke, men det tar jo 60 min fra du tar den første til du tar den siste.
8. En gårdbruker har 17 sauer som står på et jorde, og alle bortsett fra 9 faller om og dør. Hvor mange sauer står igjen? - 9
9. Hvor mange av hvert dyr tok Moses ombord i arken? - moses hadde vel ikke noe ark?
10. En ansatt i en slakter butikk er 1,80 høy. Hva veier han? - kjøtt

IQ test

10 Geni
9-10 Over gjennomsnittet
6-8 Normal
3-5 Hmm
0 Hjernedød

1. Har de 17. mai i England? Ja Nei
2. Hvor mange fødsels dager har en gjennomsnitts mann?  1 dag i året
3. Noen måneder har 31 dager; hvor mange har 28? alle
4. Kan en person fra California gifte seg med sin enke's søster?  Nei, for han er død
7. En doktor gir deg 3 tabletter og ber deg ta en hver halv time. Hvor mange minutter vil tablettene vare?  0,5 t
8. En gårdbruker har 17 sauer som står på et jorde, og alle bortsett fra 9 faller om og dør. Hvor mange sauer står igjen?  9
9. Hvor mange av hvert dyr tok Moses ombord i arken? Moses hadde ingen ark
10. En ansatt i en slakter butikk er 1,80 høy. Hva veier han?   kjøtt vel

theskj - 9 riktige
*twinbabe* - 7 riktige
Mamitas - 6 riktige
Curl - 6 riktige
Lille Kasper - 9 riktige
chiquitita - 6 riktige
delfie - 9 riktige
Puppeluppen - 9 riktige

Back