Ipokis novembertvillinger

13+0
Formen er generelt fin, noe plaget med hodepine og blir raskt sliten. Men nå har magen kommet! Og ikke bare luft..
20180507_190834.jpg
 
Gratulerer med 13 uker og babymage på gang
 
Hvordan går det med deg? :)
Alt er bra med oss, mest sannsynlig to små jenter som er på vei. Er kun litt sliten, er ellers i toppform! Og magen har virkelig begynt å vokse [emoji4] Livmora går nå 10cm over navlen. Så de får det snart trangt om plassen.

Får bekreftet kjønnet på mandag, da er jeg 19+0 og skal på OUL. 20180611_161404.jpg
 
Alt er bra med oss, mest sannsynlig to små jenter som er på vei. Er kun litt sliten, er ellers i toppform! Og magen har virkelig begynt å vokse [emoji4] Livmora går nå 10cm over navlen. Så de får det snart trangt om plassen.

Får bekreftet kjønnet på mandag, da er jeg 19+0 og skal på OUL. Vis vedlegget 262710

Så bra! :) ingenting er bedre enn Det! :)

Så spennende med oul og forhåpentligvis endelig svar på kjønn! :D
 
Fremdeles 2 jenter og alt vel [emoji173] OUL termin ble 12/11, så er plutselig 20+0 i dag, og kanskje bare 18 uker igjen [emoji50]
Heldigvis fått handlet inn vogn, senger og litt diverse [emoji4]
 
24+0 i dag og tiden flyr! Jentene har stadig fester i magehulen og kjenner bevegelser nesten hele døgnet nå! Og formen er fortsatt strålende, jobber til og med 2 dager i uka. Men det er opp til legen på sykehuset på tirsdag om jeg kan fortsette eller ikke.
 
Gratulerer med 24 uker
 
Back
Topp