Ipod touch 32 gb (3.generasjon)

Renate_85

Glad i forumet
Noen som har denne? Er den så fantastisk som den høres ut som. Gubben er over gjennomsnittet interessert i alle mulige gadgets og ønsker seg blandt annet denne til bursdagen sin. Men er redd han blir fort lei og lar den ligge å støve ned i skuffen.
Han kommer nok til å bruke den masse til programmer, internett,spill o.l i tilegg til musikken.
Er den god på disse områdene?

Kom med dine erfaringer? Si gjerne i fra om det er noe spesielt negativt med den. [:D]

Ingen som har denne altså?

Hva er podcast? Hørt ordet før men husker ikke hva det var.
Er den grei å surfe på nettet med? Kan man i utgangspunktet gjøre alt på den som man kan hvis man går på internett på en vanlig data(bare at det er mindre skjerm)

ORIGINAL: Renate_85

Hva er podcast? Hørt ordet før men husker ikke hva det var.
Er den grei å surfe på nettet med? Kan man i utgangspunktet gjøre alt på den som man kan hvis man går på internett på en vanlig data(bare at det er mindre skjerm)

Jepp! Surfer som vanlig. Men telefonen har ikke støtte for flash, så man kan ikke spille f.eks FarmVille på den da.

Jeg digger tielefonen. Jeg har "bare" 3g, så jeg savner muligheten til å filme. Ellers synes jeg telefonen er topp!!
Er jo et hav av programmer man kan laste ned, slik at man får akkurat den telefonen man vil.

Er ipod ikke iphone jeg skal kjøpe. Kan man ikke installere flash på ipoden heller?

sambo fikk den av jul av meg (men i 8gb) g han har trykket og surfet på nett med den konstant på den siden da. Han er super fornøyd[:D] (men han ønsket seg den veldig da)

Kjøpte den til mannen til jul, 32 gb, han er superfornøyd, har sittet konstant med den siden julaften[;)] han ser tvprogrammer fra nett på den og... har og lyst på...

ORIGINAL: Renate_85

Er ipod ikke iphone jeg skal kjøpe. Kan man ikke installere flash på ipoden heller?

Åja... hehe... Gikk litt fort her...

Nei, iPod touch og iPhone støtter ikke flash.

Back
Topp