ipod nano spørsmål

Puz82

Elsker forumet
Noen som har den, som kanskje kan være behjelpelig med å forklare meg hvordan man får lasta ned å lagt inn spill på den?

[:)][:)][:)]

ORIGINAL: rico

må laste ned via itunes.

og da du skal legge dem til så får du slike faner på itunes.
der må du finne spill. derretter huke av hvem spill.

slik fort fortalt

Har lasta ned der ja, men får  liksom ikke til å få dem inn på ipoden... finner den fanen der jeg kan sykronisere spill, men får ikke spillene inn på den????

ORIGINAL: Puz82

må laste ned via itunes.

slik fort fortalt

Har lasta ned der ja, men får  liksom ikke til å få dem inn på ipoden... finner den fanen der jeg kan sykronisere spill, men får ikke spillene inn på den????

Pc'n er autorisert også da? Eller får man ikke overført applications. Sålenge du har lasta ned fra iTunes, legger de seg automatisk i biblioteket og skal vises i iTunes. Om du ser på fanen for spill på Ipod'n vil de ikke vises der før etter den er sync.

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: Puz82

må laste ned via itunes.

slik fort fortalt

Pc'n er autorisert også da?
Eller får man ikke overført applications. Sålenge du har lasta ned fra iTunes, legger de seg automatisk i biblioteket og skal vises i iTunes. Om du ser på fanen for spill på Ipod'n vil de ikke vises der før etter den er sync.

??????????????

Back
Topp