ipod, iphone, applestore...

LitenSpire

Glad i forumet
Januarskatter 2015
ei venninne av meg har iphone og har applestore innpå den som ho laster ned ulike spill og sånt på. eg har ipod, men kossen kan eg få applestore på den???  vil laste ned litt spill og lignende...

Hvilken Ipod er det du har da?

Jeg har touch og har ingen problemer med å laste ned spill og applications på min Ipod[:)]

eg har ipod touch eg og... er så lite inne i dette her, men kor går du for å laste ned spill og lignende? har du applestore??

ORIGINAL: Bare Kari

På Iphone så ligger programmet inne fra før..
Det heter App Store og er et blått ikon med en hvit sirkel med en A inni (dannet av en blyant, en pensel og en linjal)

ja eg vet at det ligger inne på iphone, men eg har ipod touch og kossen får eg det progremmet inn på ipoden?? eg finner det ikke på internett...

ORIGINAL: Bare Kari

På Iphone så ligger programmet inne fra før..
Det heter App Store og er et blått ikon med en hvit sirkel med en A inni (dannet av en blyant, en pensel og en linjal)

Høhø, trøtt i dag - [:D][8D]

ORIGINAL: Bymusa

Jeg har 1.gen touch, jeg måtte kjøpe en oppgradering i itunes, for å få appstore.

gikk du bare inn på itunes på ipoden da? eg finner det ikke eg... mulig eg er skikkelig blind...hehe

ORIGINAL: *Lilly84*

Jeg har 1.gen touch, jeg måtte kjøpe en oppgradering i itunes, for å få appstore.

gikk du bare inn på itunes på ipoden da? eg finner det ikke eg... mulig eg er skikkelig blind...hehe

Nei, gikk inn på Itunes på dataen, plugget i ipoden, fant oppgraderingen i itunes (som koster litt penger) kjøpte denne, oppdaterte. Og da kom App store inn på ipoden.

oki, da får eg prøve det i løpet av dagen:)  takk takk:)

hmmm...kossen kan eg oppgradere ipoden? eg har koblet den til dataen og er ikke på itunes.

Back
Topp