iphone4-hjelp..

Dollface

Forumet er livet
VIP
jeg har funnet iphonen i itunes.. hvordan kommer jeg meg inn på bildebiblioteket på iphonen for å overføre bildene til pc'n??

Når du kobler til iphonen til pcn og åpner itunes, kommer iphonen opp i venstre kolonne. Marker den, så får du opp faner, der det står informasjon, apps, musikk, film, tvprogram og bilder. Velg bilder, og da får du opp et skjermbilde som sier sync bilder fra........ huk av den, og så sync.

litt trøtt til å forklare. Skjønte du no[8D]?

ORIGINAL: UneMi

Når du kobler til iphonen til pcn og åpner itunes, kommer iphonen opp i venstre kolonne. Marker den, så får du opp faner, der det står informasjon, apps, musikk, film, tvprogram og bilder. Velg bilder, og da får du opp et skjermbilde som sier sync bilder fra........ huk av den, og så sync.

skjønte det.. bildene blir ikke borte? *blond*

det står synkroniser bilder fra... og så velger jeg hvilken mappe?
Og huker av under på alle mapper eller markerte mapper?

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: UneMi

skjønte det.. bildene blir ikke borte? *blond*

Dem blir ikke borte [:)]
jeg har lagt til spørsmål i svaret mitt.. [;)]

Jeg bare går inn på min datamaskin, finner telefonen som egen "ekstern harddisk"
åpner den, finner bildene og kopierer over. [:)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg bare går inn på min datamaskin, finner telefonen som egen "ekstern harddisk"
åpner den, finner bildene og kopierer over. [:)]
gjorde det jeg og [:D] så da fiksa det seg..

Back
Topp