Iphone spørsmål

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Noen her som har iphone å vett om dette er virus eller om det er et krav?
Aldri opplevd det før.

ImageUploadedByBV Forum1479058265.828962.jpg

Mener jeg hørte noe om at man måtte ha 6 siffer kode i ny versjon, ikke fire som før. Har ikke oppdatert ennå.
Men går visst an å kode tilbake..

Mener jeg hørte noe om at man måtte ha 6 siffer kode i ny versjon, ikke fire som før. Har ikke oppdatert ennå.
Men går visst an å kode tilbake..

Har alt 6 nr i koden min.
Har ny tlf bare 5mnd gammel. Aldri vært borti dette

Jeg aner ikke hva jeg trykka :( satt i bilen og skulle hente snuppa , den kom når jeg skulle inn på spotify, aner ikke hva jeg trykka ettersom jeg bare skumleste kjapt og trykka den bort :( men kjente igjen meldingen nå ....

Hææ? Hva er dette? Har hatt iphone i maange år jeg. Aldri opplevd dette.
Er det noe som har kommet med den nye oppdateringen siden flere nevner 6 siffret kode?

Er litt rart at du må bytte kode innen en time, men så kan du trykke "senere"??o_O

Når timen var over og jeg enda ikke hadde byttet passord kunne jeg ikke gjøre noe (utenom å bytte passord)
Så jeg skrudde av og på tlf og fåreløbig er det borte.

Aner ikke hva det var eller noe jeg. Men syntes det var rart. Valgte og stole på magefølelsen om at det skurret litt..... Aner jo ikke om det faktisk er fra iphone eller ikke....

Jeg har alt 6siftet kode på tlf, ny tlf kun 5mnd gamel.

Trykk lukk og gå på innstillinger og lag deg ny kode! Jeg turte ikke lage ny kode der så gjorde det "manuelt" :p

Back
Topp