ikke vil lade. Noen som vet hva som kan være feil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kanskje sjekke ut på youtubeSikkert ledningen. Eller dårlig kontakt. Det finnes en video for å rense ut alt støv som havner inni lade-hullet. Husker ikke om det var en binders de brukte men søk på "clean charger iphone" på youtube så finner du sikkert noe![]()
Skjer det noe når du plugger i laderen da?Ja, kanskje sjekke ut på youtubeEr ikke ledningen, har prøvd to forskjellige
Nei, det gjorde ikke det, men har kjøpt ny og den lader nåSkjer det noe når du plugger i laderen da?
Nei, det var ikke originale jeg prøvde i stad. Kjøpte en ny istad og den lader hvis jeg legger den i en bestemt stilling Hehe. Det var heller ikke original. Får kjøpe original neste gang, straffer seg å være gjerrigBruker du original lader/Apple lader?
Jeg gjorde ikke det og fikk ikke lada telefonen, på Elkjøp sa de at Apple har en sensor eller noe på lederne/telefonene sine, sånn at andre merker ikke vil lade like godt og også ikke lade i det hele tatt.
Det samme gjorde min, kun en spesiell stillingNei, det var ikke originale jeg prøvde i stad. Kjøpte en ny istad og den lader hvis jeg legger den i en bestemt stilling Hehe. Det var heller ikke original. Får kjøpe original neste gang, straffer seg å være gjerrig![]()
Nei, det var ikke originale jeg prøvde i stad. Kjøpte en ny istad og den lader hvis jeg legger den i en bestemt stilling Hehe. Det var heller ikke original. Får kjøpe original neste gang, straffer seg å være gjerrig![]()
Hehehe, ja prøvde det, men fant faktisk ikke noeStikk en tannpirker inni lader hullet og se at det ikke ligger mye støv og slikt inni der. Gravde ut en liten hybel kanin av min for litt siden![]()