Iphone som

Sikkert ledningen. Eller dårlig kontakt. Det finnes en video for å rense ut alt støv som havner inni lade-hullet. Husker ikke om det var en binders de brukte men søk på "clean charger iphone" på youtube så finner du sikkert noe :)

Sikkert ledningen. Eller dårlig kontakt. Det finnes en video for å rense ut alt støv som havner inni lade-hullet. Husker ikke om det var en binders de brukte men søk på "clean charger iphone" på youtube så finner du sikkert noe :)
Ja, kanskje sjekke ut på youtube :) Er ikke ledningen, har prøvd to forskjellige

Bruker du original lader/Apple lader?
Jeg gjorde ikke det og fikk ikke lada telefonen, på Elkjøp sa de at Apple har en sensor eller noe på lederne/telefonene sine, sånn at andre merker ikke vil lade like godt og også ikke lade i det hele tatt.

Bruker du original lader/Apple lader?
Jeg gjorde ikke det og fikk ikke lada telefonen, på Elkjøp sa de at Apple har en sensor eller noe på lederne/telefonene sine, sånn at andre merker ikke vil lade like godt og også ikke lade i det hele tatt.
Nei, det var ikke originale jeg prøvde i stad. Kjøpte en ny istad og den lader hvis jeg legger den i en bestemt stilling Hehe. Det var heller ikke original. Får kjøpe original neste gang, straffer seg å være gjerrig :p

Nei, det var ikke originale jeg prøvde i stad. Kjøpte en ny istad og den lader hvis jeg legger den i en bestemt stilling Hehe. Det var heller ikke original. Får kjøpe original neste gang, straffer seg å være gjerrig :p
Det samme gjorde min, kun en spesiell stilling :p etter par dager lada den ikke i det hele tatt. Kjøpte ny fra Apple, og nå lader den som bare det.

Haha, akkurat det samme her! Akkurat på det kan man nok ikke spare penger. :P Ble dobbelt så dyrt :P

Ja nei på Apple går det ikke å gå nånn snarvei ;) bra det ordnet seg :)

Stikk en tannpirker inni lader hullet og se at det ikke ligger mye støv og slikt inni der. Gravde ut en liten hybel kanin av min for litt siden :P

Back
Topp