Spiremor Forumet er livet VIP 11 Feb 2011 #1 Er det noe annet jeg må gjøre enn å slå mms inne på innstillinger? Har chess abb. Får ikke til å sende eller motta mms:(
Er det noe annet jeg må gjøre enn å slå mms inne på innstillinger? Har chess abb. Får ikke til å sende eller motta mms:(
Spiremor Forumet er livet VIP 11 Feb 2011 #3 Det har jeg gjort... Den er på. men alikevel greier jeg ikke sende eller motta bilder...
Spiremor Forumet er livet VIP 11 Feb 2011 #5 ORIGINAL: *LL* Ja, men har du fått tilsendt mms-innstillinger fra chess? Det er jeg ganske sikker på at du må ha. jeg var inne på siden deres å lette men fant ikke apple/iphone på listen under mms innstillinger.., får ri ge dem til mandag å høre...
ORIGINAL: *LL* Ja, men har du fått tilsendt mms-innstillinger fra chess? Det er jeg ganske sikker på at du må ha. jeg var inne på siden deres å lette men fant ikke apple/iphone på listen under mms innstillinger.., får ri ge dem til mandag å høre...
Spiremor Forumet er livet VIP 11 Feb 2011 #7 Haha! Takk ll!!! Jeg har jo slått av mobildata for at ikke internett skal slå seg på i tide og utide;)
Haha! Takk ll!!! Jeg har jo slått av mobildata for at ikke internett skal slå seg på i tide og utide;)