Krølla82
Forumet er livet
Jeg har et par problemer....Når jeg kobler iphonen min til pc'n så kommer den ikke opp i itunes...det har den da gjort før? Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til?
Og åssen får dere overført sanger/lydbøker fra pc til iphonen`? Jeg har fått det til på ipod tidligere,men aldri fått det til på iphonen.
Og åssen får dere overført sanger/lydbøker fra pc til iphonen`? Jeg har fått det til på ipod tidligere,men aldri fått det til på iphonen.