iphone gjenoppretting

Fuglen

Elsker forumet
Var noe galt med iphonen min, så fikk ny tilsendt i posten i dag. Lurer på hvordan jeg går frem for å få alt jeg hadde på den forrige telefonen? Eller, om det er noen snarvei istedenfor å laste ned alt sammen på nytt osv. Har kontinuerlig synkronisert den forrige iphonen med itunes...

fikk min nye i går, koblet den opp til pcen og synkroniserte den med pcen, registrerte den på meg og vips var min amle tilbake ;)

Takk for svar begge to. Men skjedde ingenting på mobilen min. Har koblet opp til itunes men ingenting skjer :( :( Dumme telefon. Hadde over 6 sider med apps... Sinnsykt irriterende!

er du sikker på at maskinen din finner den da?  og du må klikke på gjennopprett selv..

Hva mener du med "finner den"? Trykket på gjenopprett, men da gjenopprettet den nåværende versjon liksom. Så har hverken mer eller mindre enn det jeg hadde på telefonen når jeg fikk den i posten for noen timer siden.

når du får en ny tlf er jo den helt tom, og om du har tatt sikkerhetskopi av den gammle, skal den synkronisere den nye slik at den blir lik... 

det med at maskinen din ikke finner den mente jeg at kanskje ikke maskinen forstod at den var ny... men jeg ville ha ringt til de som sendte deg den nye, kanskje det er noe galt med den å, her gikk det på 10 minutter, å synkronisere alt av apps, kontakter, bilder og sanger..

Back
Topp