iphone funnet

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Vi har funnet et iphone på jobben, noen som har mistet den etter forsetilling i går.
Jeg har ringt til tele2 og oppgitt simkort nummer, men eieren har sperret kortet, så det var ingen mulighet for dem å finne ut av hvem som eier telefonen.
Er det noen andre måter jeg kan finne ut av dette på?

Det er ingen som har ringt i dag for å spørre om vi har funnet en telefon.

Tror jeg ville ringt en ny saksbehandler. De må jo kunne finne ut av hvem som eier simkortet selv om eier har sperret dette. Ellers har de et elendig system. Tenkt så glad eieren vil bli når de får tilbake telefonen. Tele2 bør være mer hjelpsomme enn det!

Tror jeg ville ringt en ny saksbehandler. De må jo kunne finne ut av hvem som eier simkortet selv om eier har sperret dette. Ellers har de et elendig system. Tenkt så glad eieren vil bli når de får tilbake telefonen. Tele2 bør være mer hjelpsomme enn det!
Sign..

Tele 2 har ikke lov til å gi ut kundeopplysninger.
Men om simkortet er sperret så vet de fortsatt hvem det tilhører. Er kortet sperret og bedt erstattet med et nytt er ikke informasjonen tilgjengelig i systemet.
Dette pga datalagring og tilsyn, liv osv.

Eieren kan bruke find my iPhone. Dere kan annonsere at dere har funnet en telefon og hvor den kan hentes.

telefonen er avskrudd og har ikke mer strøm. Vi kan ikke skrive på nettsidene at vi har en telefon, for da kan jo hvem som helst komme å hente den.

telefonen er avskrudd og har ikke mer strøm. Vi kan ikke skrive på nettsidene at vi har en telefon, for da kan jo hvem som helst komme å hente den.
Du kan jo evt be dei som vil komme for å hente om å logge seg inn. Eller forklare noko som er lagra på tlf eller noko slikt :-)

Dere kan jo lade den :)

Og annonsere at dere har funnet en iPhone, men ikke oppgi farge på den eller om den evt hadde deksel på seg og hvordan dette så ut. Så kan de som kommer for å hente den fortelle hvordan den ser ut osv :) De fleste har jo også kode man må slå for å komme inn på mobilen, så dere vil jo også fort kunne se om det er vedkommendes tlf.

Back
Topp