iPhone appen og bilder

Lillasin

Elsker forumet
VIP
Hei, et som jeg ikke liker veldig er at når jeg ser på bilder andre har posted, da får jeg mulighet å lagre bildene på mobilen... Jeg hadde ikke likt at fremmede lagret mine bilder...

Hei, et som jeg ikke liker veldig er at når jeg ser på bilder andre har posted, da får jeg mulighet å lagre bildene på mobilen... Jeg hadde ikke likt at fremmede lagret mine bilder...
Hei,

takk for at du tar kontakt. Jeg er dessverre veldig usikker på om dette er noe vi kan gjøre noe med. Såvidt jeg vet er det slik det fungerer på de fleste nettsider så sant de ikke er bygget med en kode som ikke fungerer på mobil.

Men, vi skal ha dette liggende bak i hodet hvis vi kommer over noen muligheter for å endre dette.

Hei.
Ja som ForumAnsvarlig Janet skriver er nok dette slik Internett og nettlesere fungerer. Alle kan fritt kopiere et bilde som ligger ute på nettet i en nettleser. Hvordan du så velger å bruke bildene du kopierer, avgjør hvorvidt en gjør noe ulovlig eller ikke.
Regelen bør være at dersom en har bilder som en ønsker full kontroll på hvor havner, så bør en ikke poste de på "åpne" rom eller nettsider på Internett.

Back
Topp