iphone 4s

Neri83

Forelsket i forumet
Nokon so har den og kan gje meg tips om småting, feks snarveier ect?? Får ikkje tatt den i bruk før mandag, gleda meg då!!! Første appel produktet eg prøver..

Har nettopp fått den selv, har brukt den i en halv uke nå :)
Så har lite tips, får håpe noen andre kan svare :)

Ja, veldig fornøyd :) Men jeg har ikke prøvt noen andre smart telefoner heller, så ingeting å sammenligne med.

Men jeg bruker mac, så Once you go mac, you'll never go back :) Var sånn for meg iallefall :)

Planen min er å få meg ein iPad og eg høyre rykter om at bilde/data utvekslinga går veldig lett mellom iphone og iPad. Eg har berre prøvd htc. Er faktisk på min 3 telefon no, enten er eg veldig uheldig ellers gjær htc noko feil. For dei har alle levd eit år og so takka for seg. So no har eg kjøpt støt/vannavstøtende deksel te iphonen og håper den virkelig holder ut eit par år...

Gratulerer:-D
Jeg har hatt iphone 4 i ett år, fikk ny 4s denne uka men må få ny til uka, gleder meg som en liten uuunge ;p Veldig fornøyd med iphone:-D

blafre skrev:
Jeg har hatt iphone 4 i ett år, fikk ny 4s denne uka men må få ny til uka, gleder meg som en liten uuunge ;p Veldig fornøyd med iphone:-D

Hehe, hørtes veldig lovande ut sida du må få ein ny allerede.

Neri83 skrev:

blafre skrev:

Hehe, hørtes veldig lovande ut sida du må få ein ny allerede.

Etter å ha mista den 50 ganger så knuste den til slutt :p

MEN - det er første mobil siden jeg sikkert var 14 at jeg har hatt den et helt år da og fortsatt vil ha! :-D

Har hatt 3gs, 4 og nå 4S og elsker iPhone og kommer nok aldri til å bytte  alt er så enkelt, appene er supre og man blir totalt avhengig av tlf.. 

Rebecca85 skrev:
Har hatt 3gs, 4 og nå 4S og elsker iPhone og kommer nok aldri til å bytte  alt er så enkelt, appene er supre og man blir totalt avhengig av tlf.. 

Signerer denne! 

Back
Topp