iphone 4

MammaTilEmilie

Gift med forumet
dere som har kjøpt de på avbetaling hvor har dere kjøpt da?

og hvor bestiller man sånn microsim???

ring apple. der samarbeider de med et eller annet "finans" mikro sim får du hvor som helst,bare å gi beskjed til den selskapet du har /eller vil ha abo. hos...

På Euronics med Telenor. De lager microsim til deg der, og så betaler du kjøpspris + litt høyere abonnementspris. De fleste abonnementene som den selges med inkluderer litt datatrafikk og sånt.

ORIGINAL: hissigproppen

På Euronics med Telenor. De lager microsim til deg der, og så betaler du kjøpspris + litt høyere abonnementspris. De fleste abonnementene som den selges med inkluderer litt datatrafikk og sånt.

hva er kjøpsprisen der då?

ORIGINAL: MammaTilEmilie

ORIGINAL: hissigproppen

hva er kjøpsprisen der då?

Åhhh, jeg kjøpte min i sommer så det husker jeg ikke! 1600-2000 tror jeg. Så betaler jeg 389 i mnd tror jeg

jeg har djuice combi så kan ikke binde meg opp me det abbonemanget.. så litt kjedelig de da:/

Jeg ringte apple.no og har kjøpt der. Jeg har da 9 mnd rente fri betalings utsettelse, og telefonen kommer på 4800,- Det klarer jeg jo fint å få betalt på 9 mnd[;)]

Bestilte micro sim og abonement fra onecall - men de aller fleste mobil operatører har micro sim. Er bare å ringe dem, så sender de til deg[:D]

Back
Topp