iPhone 4

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Jeg har kjøpt iPhone 4 hos apple og skal bruke det abbonementet jeg hadde fra før. Har fått microsim fra abonnementsleverandøren og satt det inn og trykkte pin-koden jeg hadde fått oppgitt. Men i displayet mitt står det "sett inn gyldig SIM-kort uten PIN-lås" Hva gjør jeg?! Jeg har tatt ut og inn igjen sim-kort, jeg har skrudd av og på mobilen og jeg har prøvd og kontrollert pin-koden opp til flere ganger *frustrert*[:@]

Det kan ikke være låst.. Jeg har kjøpt telefonen hos apple uten binding.. Jeg har ikke vært inne på iTunes.. Må jeg det da!? Kan jeg komme inn der uten at telefonen er "åpen"?

Ja jeg kommer så langt at jeg får skrevet inn pin-kode, men kommer alikevel ikke inn på telefonen og den blir ikke aktivert. Har snakket med OneCall og de mener alt er som det skal og at jeg evt må snakke med apple, men han snakket også om at jkeg burde prøve å komme meg inn på iTunes.. Jeg er helt ny på apple og iPhone/iTunes så jeg er HELT grønn og aner ikke hva jeg skal gjøre i iTunes eller hvordan det fungerer... [8|][8|][:-]

Viss du kobler iphonen til dataen, skal det komme opp en mld om du vil laste ned iTunes. Det gjorde det hvertfall her [:D] og resten ordner den selv :)

OKei, takk jeg får prøve !! [:)] takktakk

det var som du sa og bare laste ned iTunes på pc'n for så å koble iPhonen til pc'n, så gjorde resten seg selv! TUsen takk for kjempegod hjelp! [:)]

Back
Topp