Iphone 4

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Er det noen som har fått tak i den???? Og er det noen som kan dele erfaringer? Er dere fornøyd? Jeg skal avgårde å kjøpe den når jeg får sjans, eller sette meg på venteliste. Hører at mange har lister i butikkene siden de bare får inn små parti om gangen..

Men hva ligger prisen på? Vet ik om jeg må ta et abbonemang, og heller bruke mitt kort. Aner ikke. Men jeg skal ha den vertfall[:D][:D]

<3

Fikk min i går og den er elsk. Hadde Sony ericsson x10 mini pro. Den kan ikke måle seg.

Betalt ca 1100 med surf prat medium fra Telenor.

Det er stor sannsynlighet for å få kjøpt den i Elkjøp pga de får i relativt store partier...

F.eks elkjøp express i Karl Johan eller på Grønland (om du bor i Oslo)

Jeg fikk min på lørdag, å er fornøyd så langt..
Men er jo en del å sette seg inn i[:)]

Betalte litt over 2000kr med telenor abn.

Heldiggrisen[:D] Bor rett utenfor Beregn, men vi har da elkjøp her også.. Så da går turen innom imorgen ja..[;)] Litt langt til Oslo her fra, hehe.. Men hadde vert digg om jeg fikk tak i en kjappt. Har belaget meg på å måtte vente litt, men skal krysse fingrene.. Og kos deg med trykkingen på ny telefon idag da. Alltid litt ekstra trykking den første tiden. De nkommer nok til å falle i god smak tenker jeg[:D]

Heldiggrisen Bor rett utenfor Beregn, men vi har da elkjøp her også.. Så da går turen innom imorgen ja.. Litt langt til Oslo her fra, hehe.. Men hadde vert digg om jeg fikk tak i en kjappt. Har belaget meg på å måtte vente litt, men skal krysse fingrene.. Og kos deg med trykkingen på ny telefon idag da. Alltid litt ekstra trykking den første tiden. De nkommer nok til å falle i god smak tenker jeg
ORIGINAL: hissigproppen

<3

Fikk min i går og den er elsk. Hadde Sony ericsson x10 mini pro. Den kan ikke måle seg.

Betalt ca 1100 med surf prat medium fra Telenor.

Det er stor sannsynlighet for å få kjøpt den i Elkjøp pga de får i relativt store partier...

F.eks elkjøp express i Karl Johan eller på Grønland (om du bor i Oslo)

Heldiggrisen Bor rett utenfor Beregn, men vi har da elkjøp her også.. Så da går turen innom imorgen ja.. Litt langt til Oslo her fra, hehe.. Men hadde vert digg om jeg fikk tak i en kjappt. Har belaget meg på å måtte vente litt, men skal krysse fingrene.. Og kos deg med trykkingen på ny telefon idag da. Alltid litt ekstra trykking den første tiden. De nkommer nok til å falle i god smak tenker jeg

Jeg har den, kjøpte den når den kom ut den 31 juli. Betalte 3500,- og har flexitalk 199. Det er en del småfeil med den, som man blir gal av. Men, håper de får ordna en oppdatering som fikser det snart!

ORIGINAL: Cathee

Jeg har den, kjøpte den når den kom ut den 31 juli. Betalte 3500,- og har flexitalk 199. Det er en del småfeil med den, som man blir gal av. Men, håper de får ordna en oppdatering som fikser det snart!

Det har jeg hørt, men har også hørt at oppdateringene er på vei også.. Så satser på at det fikses[;)]

Men hva er mikro-sim-kort???? Må jeg da få et nytt sim kort om jeg vil bruke det jeg har??? Leste det inne på appel sin siden nå.

du må ha nytt simkort ja. :)

her kunne jeg få kjøpt den rett over disk hos telebutikken i stavanger her om dagen! men jeg venter tolmodig på den hviiiiteeee

Jeg venter på min. Håper den kommer snaaart, jeg er utålmodig. [8D][8D]

ORIGINAL: Ljiljana

Vil ha hvit jeg også... Tror jeg...[8D]

De er ikke kommet til USA ennda engang. Så det tar sikkert langt tid

Jeg får min levert i morgen. Kjøpte på nettbutikken til apple. 32 gb til 5800 kr uten abonnement.

Back
Topp