iphone 3 eller 4??

lykkeligogglad

Betatt av forumet
noen som vet forskjellen??

3`eren e jo mye billigere så vurderer å kjøpe den istedenfor...

myyyye bedre skjerm å kamera på 4(+kamera fremme med skjermen), å den er raskere enn iphone 3 ;-)
jeg hadde heller betalt d ekstra og kjøpt iphone4 hadde jeg vært deg :-D uten tvil..!!

Jeg har iphone 4 og er super fornøyd[:D] Jeg betalte 1000kr mer for å få den enn 3`ern...

iphone3 er også kjempebra, har hatt den nå i 16mnd og er kjempefornøyd. men nå begynner den og skrante, så jeg gleeeder meg til jeg skal kjøpe iphone4 :-D
1000kr er ikke så mye når det er snakk om iphone, værdt hver krone :-D <3<3

Appel er så greie at de sluttet å lage tilbehør til 3ern når 4 kom... Som de gjør med alt annet! Jeg valgte 4 og er super fornøyd!

Hadde iPhone 3. Jeg elsket den! Så fikk jeg iPhone 4 av kjæresten min når jeg lå på sykehuset med infeksjon:p og jeg elsker den enda mer!! Mye bedre bilde og den kan mann filme med! Må jo filme lille babyen min :) og masse annet nytt på den. iPhone 3 er veldig treg! Henger lissom litt etter. Så 1000 kr for og få en tlf som er 1000 ganger bedre ;)

ser ut til at eg må kjøpe nr 4:) hehe...

ORIGINAL: baby2712

myyyye bedre skjerm å kamera på 4(+kamera fremme med skjermen), å den er raskere enn iphone 3 ;-)
jeg hadde heller betalt d ekstra og kjøpt iphone4 hadde jeg vært deg :-D uten tvil..!!

Jeg også, er superfornøyd med Iphone 4![:D]

Back
Topp