Noen som har iphone 11 og har testet den ut i minusgrader? Iphone er jo kjent for å «blekke» i kaldt vær, og jeg lurer på om dette også iphone 11.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 7ern, og den blekker i kulde den altså. Men nå er jo den gammel da, så kan være derfor.Det problemet ble nok fikset i iPhone 7Jeg hadde 5 før jeg kjøpte 7, nå har jeg 11pro. Kjøpte den i vinter, den tåler kulde fint
Vet folk som hadde 6’ern fortsatt sleit med blacking i kulda, men jeg hadde ingen problemer med 7’ern
![]()
Jeg har 7ern, og den blekker i kulde den altså. Men nå er jo den gammel da, så kan være derfor.
Det problemet ble nok fikset i iPhone 7Jeg hadde 5 før jeg kjøpte 7, nå har jeg 11pro. Kjøpte den i vinter, den tåler kulde fint
Vet folk som hadde 6’ern fortsatt sleit med blacking i kulda, men jeg hadde ingen problemer med 7’ern
![]()
Ok, kanskje bare jeg som var heldig daMen har iallfall ikke hatt problemer med min 7 plus(kanskje det er en viktig detalj, at jeg hadde den store?) eller 11 pro så langt. Men de fleste virker jo bedre når de er nye, så håper 11pro fortsatt er stabil til vinteren!
![]()