Iphone 11 og kulde

Stjernedama

Glad i forumet
Novemberlykke 2020
Augustlykke 2022 ❤️
Novemberlykke2024❤️
Noen som har iphone 11 og har testet den ut i minusgrader? Iphone er jo kjent for å «blekke» i kaldt vær, og jeg lurer på om dette også iphone 11.

Det problemet ble nok fikset i iPhone 7:) Jeg hadde 5 før jeg kjøpte 7, nå har jeg 11pro. Kjøpte den i vinter, den tåler kulde fint:) Vet folk som hadde 6’ern fortsatt sleit med blacking i kulda, men jeg hadde ingen problemer med 7’ern☺️

Det problemet ble nok fikset i iPhone 7:) Jeg hadde 5 før jeg kjøpte 7, nå har jeg 11pro. Kjøpte den i vinter, den tåler kulde fint:) Vet folk som hadde 6’ern fortsatt sleit med blacking i kulda, men jeg hadde ingen problemer med 7’ern☺️
Jeg har 7ern, og den blekker i kulde den altså. Men nå er jo den gammel da, så kan være derfor.

Nei.

Min iPhone 8 plus tålte kulde dårlig og det samme gjør min iPhone XS.

Ok, kanskje bare jeg som var heldig da☺️ Men har iallfall ikke hatt problemer med min 7 plus(kanskje det er en viktig detalj, at jeg hadde den store?) eller 11 pro så langt. Men de fleste virker jo bedre når de er nye, så håper 11pro fortsatt er stabil til vinteren!:)

Jeg hadde ingen problemer med min Iphone 11 i vinter i alle fall.

Ok, kanskje bare jeg som var heldig da☺️ Men har iallfall ikke hatt problemer med min 7 plus(kanskje det er en viktig detalj, at jeg hadde den store?) eller 11 pro så langt. Men de fleste virker jo bedre når de er nye, så håper 11pro fortsatt er stabil til vinteren!:)

Det er vel gjort en eller annen endring på batteriet fra og med 11 har jeg hørt? Håper det i såfall! :hilarious:

Back
Topp