iPad

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Hadde tenkt å kjøpe meg en iPad for en stund siden men så gikk det i glemmkroken midt oppi fødsel, flytting og oppussing. Nå har jeg lyst på det igjen.
Dere som har det, hvilken har dere?

Og er det noe særlig stor forskjell på den med 32gb og 64gb (bortsett fra det obvious :P )?
Skal egentlig bare ha den til å surfe på og da holder vel den med 32gb, eller? Og er det sååå nødvendig med 3G?

Skal man lagre mye film/tv serier på den er det kjekt med mye lagring.
3g er egentlig ikke nødvendig, men skal man bruke den mye utenfor wifi dekning så er det kjekt. 
Hvis du har iPhone eller annen smartphone så trenger du ikke iPad med 3g, da du kan bruke telefonen som en trådløs router og surfe på iPaden via telefonen trådløst. (så da sparer du en tusenlapp på å velge uten 3g)

LadyGodiva skrev:
Skal man lagre mye film/tv serier på den er det kjekt med mye lagring.
3g er egentlig ikke nødvendig, men skal man bruke den mye utenfor wifi dekning så er det kjekt. 
Hvis du har iPhone eller annen smartphone så trenger du ikke iPad med 3g, da du kan bruke telefonen som en trådløs router og surfe på iPaden via telefonen trådløst. (så da sparer du en tusenlapp på å velge uten 3g)

Var akkurat det jeg tenkte ang. 3G, jeg har jo allerede en iphone som jeg kan surf på om jeg er nødt til å surfe når jeg er ute. 
Hjemme bruker jeg macbook, men tenker det er litt lettere å ha med iPaden i sofaen. Tror jeg går for 32gb uten 3g :D Takk

Back
Topp