Ipad

x1xTingeling~

Glad i forumet
Dere som har Ipad, hva er det egentlig?

Driver og titter på nettet og tenkte jeg skulle bestille meg en. Men må man være koblet til et eller annt abbonement for å kunne bruke det? Jeg ser det finnes med 3G, og da må man jo ha et teleoperatør, eller?

og hvilken har du?
16gb? 32gb? eller 64gb?

er du fornøyd med den?

opp med seg! [8D]

Mamma har 16GB (holder for henne[8D]) Digger den![:D]

Det er jo i grunn som en stor iPhone4 bare at du ikke kan ringe[8D]

Hun hadde fra før trådløst brebånd som hun brukte på den forrige pcen sin, sånn med usb-greie. Hun fikk da et microsim til samme abb. istedet.
Du kan få tvilling-microsim til det abbonementet du har på mobilen, som du kan bruke i iPaden. Hør med operatøren din, det er litt ulik praksis. Du kan også få egne iPad-abbonement hos enkelte operatører.

ORIGINAL: ©Smartass

Hun hadde fra før trådløst brebånd som hun brukte på den forrige pcen sin, sånn med usb-greie. Hun fikk da et microsim til samme abb. istedet.
Du kan få tvilling-microsim til det abbonementet du har på mobilen, som du kan bruke i iPaden. Hør med operatøren din, det er litt ulik praksis. Du kan også få egne iPad-abbonement hos enkelte operatører.

Men altså; jeg må ha et abbonement for å kunne bruke den? Kan jeg ikke bruke sentral nettet hjemme, vanlig trådløs nett?

ORIGINAL: Tingeling~

Men altså; jeg må ha et abbonement for å kunne bruke den? Kan jeg ikke bruke sentral nettet hjemme, vanlig trådløs nett?

Joda[:)] De med 3G er 3G OG wifi, så det kan du. Skal du ikke ha noe abb på den, så kan du jo like gjerne kjøpe den som kun har wifi.

Joda[:)] De med 3G er 3G OG wifi, så det kan du. Skal du ikke ha noe abb på den, så kan du jo like gjerne kjøpe den som kun har wifi.

joa, men mulig jeg endrer mening og vil ha abb på den senere? :P Lider valgets kvaler jeg skjønner du :P

joa, men mulig jeg endrer mening og vil ha abb på den senere? :P Lider valgets kvaler jeg skjønner du :P

Det er sant[;)]
Hvis JEG først skulle ha kjøpt, hadde jeg garantert kjøpt med 3G. Men jeg hadde da garantert brukt den med 3g også, da[8D]

Er en 1000-lapp i forskjell, eller? Litt kjipt å kjøpe den som bare har wifi-støtte hvis du trenger 3G senere ja.[:)]

Ikke sant. Jeg kommer nok til å gå for den med 3G! Så er det bare å kjappe seg å bestille før mannen kommer hjem!

Takk for hjelpen!

Ikke sant. Jeg kommer nok til å gå for den med 3G! Så er det bare å kjappe seg å bestille før mannen kommer hjem!

Hehehehe, sounds like a plan![:D]

OG du kan ringe med den! haha,bare at det ikke ser så bra ut med den opp til øret!

ORIGINAL: ohBaby!

OG du kan ringe med den! haha,bare at det ikke ser så bra ut med den opp til øret!

Seriøst?[:D]
Altså type skype og sånn skjønner jeg, men akkurat som en mobil?[:D]

Artig syn :P

Jeg har, og er kjempefornøyd.

Jeg har ett simkort som jeg kan sette i, men jeg bruker den stort sett hjemme, så det er ikke nødvendig, siden jeg bare kobler meg til det trådløse vi har her hjemme.

Eneste gangene jeg har brukt den andre steder, har jeg tatt den med til barna om vi har hatt lange stopp, og jeg vet at de kanskje blir utålmodige. Jeg og eldste satt i ferjekø og spilte ludo,s å tiden gikk rimelig fort[:D]

jupp,kan ha simkort i og ringe ja,det er jeg ganske sikker på

men ja,litt av ett syn!

men ja,litt av ett syn!

Jeg tror ikke det asså[8D] Men ja, det hadde det[:D]

men ja,litt av ett syn!

Ja, det går [8D] Ser helt teit ut [:D][8D]

Back
Topp