iPad = dritt!!!!!

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
iPad er nyttig til mye rart d altså, men d får være grenser har rett å slett bare lyst til å kaste den igulvet!!! Jeg har ik iPad ,men unga har det bortsett fra minsten . Samboer fikk på jobben. Var greit en stund men føler meg sååå ignorert ,jeg er sjalu på ipaden.... dette gjelder så klart samboer sin iPad!!!!! Prøver jeg å prate med han føles d som veggen jeg prater til! Ofte ! Å jeg har sett at unga har prøvd å Si noe / fortelle noe . men som han bare sier åja Jaha:/ jeg får vondt i hjertet mitt. Hva gjør man. ??
 
Her er det det samme bare med Playstation. Jeg begynner å gi opp dessverre. Hjelper ikke å si ifra heller.
 
Huff! Hos oss er det bare meg som har ipad og jeg bruker den ikke særlig ofte. Men her har vi problemet med mobiltelefoner. Alle sitter og trykker og er helt bortevekk. Tragisk. Vi har innført mobilkurv når vi får gjester. Alle må legge fra seg mobilene. Ingen har protestert og ingen har savnet de. Hva med å si til samboeren din at han kan legge fra seg ipaden iallfall når ungene er våkne? Her har vi det sånn at ingen av oss sitter med mobil og ipad når lillemor er våken.
 
Huff, så ille da. Det høres slitsomt ut:(

Har du sagt det rett ut til han hva du føler?
 
Har ik gjort d direkte nei:/ er egentlig konflikt sky å liker ik å få igang noe som kan bli krangel....
 
Hm, jeg forstår...Men tar du det ikke opp med han blir det vel iallefall ingen bedring?:)
Uansett...Lykke til:)
 
Back
Topp