iPad apper for de minste ?

OldieGoldie

Elsker forumet
Vi har fått oss iPad her i huset, og lurer på om det er noen med anbefalinger til gode apps som passer for vår jente på snart 3.. Tenker både som underholdning, og som læring :)
Kom med deres favoritter :)

(Gjerne gratis)

Pet hotel! Jeg måtte jo selvsagt overta og det var til å bli hektet på :P

Søk på Fisher price. De har endel apper for barn :)

My first... har også en del apper :) 

Tozzle, men etter å ha knekkt kodene på alle puslespillene så er han litt lei. fikk spille førstegang som 14mnd :p er nå 20mnd å må finne noe nytt lærerikt ;) og nei han har ikke spillt daglig og lenge hver gang ;) 

Currrlysue skrev:
Tozzle, men etter å ha knekkt kodene på alle puslespillene så er han litt lei. fikk spille førstegang som 14mnd :p er nå 20mnd å må finne noe nytt lærerikt ;) og nei han har ikke spillt daglig og lenge hver gang ;) 

Ja, jeg lastet ned tozzle og tenkte det måtte være midt i blinken. Og det var det, men herlighet så lett det tydligvis var :p For det knekte hun på 2 sekunder uten å slite en gang. Hehe..

MorStine skrev:

Currrlysue skrev:

Ja, jeg lastet ned tozzle og tenkte det måtte være midt i blinken. Og det var det, men herlighet så lett det tydligvis var :p For det knekte hun på 2 sekunder uten å slite en gang. Hehe..

Hehe, ja som sagt, og ser at min er litt mindre å, så den koden knekker de fort;)

Back
Topp