I IMH79 Første møte med forumet 21 Sep 2012 #1 Hei Er det flere som har problemer med appen etter oppdatering til iOS6?? Min virker ikke lenger :( Har installert appen på nytt, men virker fortsatt ikke. Noen tips??
Hei Er det flere som har problemer med appen etter oppdatering til iOS6?? Min virker ikke lenger :( Har installert appen på nytt, men virker fortsatt ikke. Noen tips??
C CHB89 :) Andre møte med forumet 21 Sep 2012 #2 Opplever akuratt det samme som deg, utrolig irriterenes :-/
IT-Sandviks Glad i forumet ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP 21 Sep 2012 #3 Hei Vi har oppdatert appen vår til iOS6, men den er enda ikke godkjent av Apple... Beklager dette. Håper godkjenningen kommer veeeeldig snart!!
Hei Vi har oppdatert appen vår til iOS6, men den er enda ikke godkjent av Apple... Beklager dette. Håper godkjenningen kommer veeeeldig snart!!
IT-Sandviks Glad i forumet ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP 21 Sep 2012 #5 Det er jo også slik at de som da har kjøpt appen, vil kunne laste ned oppdateringen når den er på plass :-) Mvh Amund
Det er jo også slik at de som da har kjøpt appen, vil kunne laste ned oppdateringen når den er på plass :-) Mvh Amund
Idaamor Blir kjent med forumet 21 Sep 2012 #6 Bra det ordner seg snart! Fikk helt panikk når jeg ikke kunne lese "dagen idag" om bebisen min! :p
Steinbukken90 Forelsket i forumet 23 Sep 2012 #7 Jeg vil også lese om knøttet mitt!! Dette må fikses fort :(
Idaamor Blir kjent med forumet 26 Sep 2012 #9 Blir appen snart fikset eller? Synes det har gått veldig lang tid nå....
I IMH79 Første møte med forumet 27 Sep 2012 #10 Ny oppdatert app fungerer heller ikke.. :( Håper dere får fikset det snart! (Blir jo litt avhengig av å følge med ;)
Ny oppdatert app fungerer heller ikke.. :( Håper dere får fikset det snart! (Blir jo litt avhengig av å følge med ;)