Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også bursdagen til svigerfar,så kan ikke helt droppe det [emoji23]Om du vanlegvis et biffen ho steiker medium, vert det litt rart og plutseleg skulle ha den gjennomstekt. Eg hadde tatt ein spansk ein, og liggi heime med feber![]()
Si at du skal på jobbsamling først med middag ute og greier og at du kommer direkte derfra og derfor ikke skal ha middag?! Har dere to biler? Det må jo se litt troverdig ut tenker jeg![]()
Si at du skal på jobbsamling først med middag ute og greier og at du kommer direkte derfra og derfor ikke skal ha middag?! Har dere to biler? Det må jo se litt troverdig ut tenker jeg![]()
Veldig smart! Eneste problemet er at hun vet at jeg er på jobb før jeg skal til de [emoji23]Si at du skal på jobbsamling først med middag ute og greier og at du kommer direkte derfra og derfor ikke skal ha middag?! Har dere to biler? Det må jo se litt troverdig ut tenker jeg![]()
Veldig smart! Eneste problemet er at hun vet at jeg er på jobb før jeg skal til de [emoji23]

Haha ja. Tror jeg går for denne altså [emoji173][emoji170] takk!!Men i tillegg til å være på jobb så skal dere ha middag på jobb denne dagen, eller middag ute et sted bare for å være litt sosiale![]()
Haha ja. Tror jeg går for denne altså [emoji173][emoji170] takk!!