Invitert på fest...

PijaMi

Glad i forumet
Ikke en fest... ikke to fester... men tre fester har jeg blitt invitert på nå... en hver hælg i tre uker....
Åssen skal jeg klare å snakke meg ut av alle de da? [8D] og ja... det er med de samme folka alle tre...
Ikke har vi vært ute på leeenge heller, så alle vennene mine må jo synes at jeg er dødskjip for tia [8D]

Hehe, ikke så lett det der. Men kan du ikke si at du ikke kan evt ikke drikker pga at du skal hjem til lille? Jeg drikker ikke så lenge jeg må ta ungene selv samme natt, så det er jo en god unnskyldning[;)]

Ikke her.. for de veit at hvis en skal ut, skal begge ut, og vi har barnevakt over natta [;)] hehe...
Har ALT for mange som vil være barnevakt også... er faktisk et lite problem det også for tia [8D] "jammen vi passer ho gjerne fra fredag til lørdag for dere vi.." [:D]
Det at jeg er syk, og at jeg går på medisiner som gjør at jeg ikke kan drikke alkohol er også oppbrukte unnskyldninger fra forrige svangerskap [8D]

tømm alkoholfri vin på vanlig flaske, eller ta mozell på ciderflasker:)

Økonomi går kanskje å bruke [:)]
tømme alkoholfri vin på vinflaske nytter ikke... drikker bare øl... eller drakk [8D] og alle drikker av alle så da tenker jeg det hadde blitt drama, hvis det hadde vært alkoholfri øl i en flaske [8D]

Back
Topp