Invitert i 40 års dag

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Vi skal i 40 års dag på fredag og det blir servert vin til maten. Drikke etterpå tas med.
Jeg er så usikker på om jeg skal være sjåfør og skylde på at vi ikke har barnevakt til 3 åringen. Eller om jeg skal finne meg noe alkoholfritt og late som jeg drikker.
Jeg drikker ikke vin eller øl til vanlig. Så alkoholfritt av det er utelukket da jeg ikke klarer smaken. Finnes det noe alternativ da?

Vi skal i 40 års dag på fredag og det blir servert vin til maten. Drikke etterpå tas med.
Jeg er så usikker på om jeg skal være sjåfør og skylde på at vi ikke har barnevakt til 3 åringen. Eller om jeg skal finne meg noe alkoholfritt og late som jeg drikker.
Jeg drikker ikke vin eller øl til vanlig. Så alkoholfritt av det er utelukket da jeg ikke klarer smaken. Finnes det noe alternativ da?

På nyttårsaften drakk jeg Mozell i glasset. En av de andre smakte og trodde jeg satt og drakk eplecider. Han trodde nesten ikke på meg da jeg sa det var Mozell. Da sa jeg riktig nok at jeg ikke drakk fordi jeg skulle sove sammen med ettåringen og ingen stilte spørsmål med det. Men det ser jo likt ut og smaken er tydeligvis ikke så ulik, så kunne det vært et alternativ å gå for Mozell eller lignende og si det er cider? :)

Skyld på 3-åringen :) Eg skal ut på middag på lørdag, kommer til å skylde på 1-åringen og sykdom/våkner på kveldene og at eg derfor må vere klar til å køyre heim om barnevakta ringer :)

Dær e æ gla æ e avholds. Slipp å finn på unnskyldning. Men når svigerinna mi var gravid drakk hu san francisko hele kvelden sammen me ei annen. Svigerinna mi skrøyt over hvor go min var. Så æ laga te svigerinna å søskenbarnet. Så helt lik ut men mangla alkohol i hennes.

Back
Topp