Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤
ORIGINAL: ildrii
Steike ta, så fine de var, alle sammen!! Så ut som det var mye arbeid... *gruersegtilålage85stykker* Men da ser det ut til at jeg må få ut fingeren å kjøpe litt ark og stæsj her... [;)][:D] Tusen takk dere!
Skal du ha 85 gjester? For da trenger du sikkert ikke lage 85 invitasjoner. Du sender jo ikke to invitasjoner til et par!
ORIGINAL: citadelkjempe fine,, noe sånt har jeg lyst å lage også[;)]
ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤
Steike ta, så fine de var, alle sammen!! Så ut som det var mye arbeid... *gruersegtilålage85stykker* Men da ser det ut til at jeg må få ut fingeren å kjøpe litt ark og stæsj her... [;)][:D] Tusen takk dere!
Skal du ha 85 gjester? For da trenger du sikkert ikke lage 85 invitasjoner. Du sender jo ikke to invitasjoner til et par!
Heh, nei trenger ikke lage så mange, får skylde på sovende hjerneceller... [&:]
He he, du er ikke den eneste som tenkte slik. Vi har 106 på gjestelisten og satte i gang med å brette ark til invitasjonene. Da vi kom til 100 gav sambo utrykk for hvor forferdelig han syntes det var at vi måtte kjøpe 106 frimerker. Etter å ha tenkt oss litt om kom vi på at de aller fleste tross alt er par/familie[8D] Så da ble det 56 invitasjoner og frimerker i stedet[:D]
Her er invitasjonene jeg laget. Sambo var veldig flink og hjalp til med å klippe og lime[:)][:D]
Inni ble det til slutt noen små endringer. Jeg klistret gullhjerter nederst på den siste siden også. Og så tok jeg bort hjerteborden nederst i midten.