Invitasjoner

ildrii

Elsker forumet
Noen av dere som skal lage / har lagd de selv? Jeg har planer om det, men nå sitter jeg her og vet ikke helt hvordan jeg skal lage de... helt tom for ideer [&:]
Har dere et bilde å vise frem, så hadde jeg blitt kjempeglad for det [:)]

Svigerinna mi e scrappegal,så ho har fiksa disse! Æ har bare hjulpe te med å lime de sammen da[;)] Har dessverre ikke noen ideer selv,er ikke så kreativ... Men d må kunne finnes noe på nettet eller på en scrappebutikk/bokhandler må de vel ha noen eksempler....

Ska være uten d grønne bladet!

Jeg lagde alle invitasjoner, bordkort, kirkeprogram og takkekort selv. Kirkeprogram lagde jeg på PC'en da.

Jeg gjorde det forholdsvis enkelt, både for at det ikke skulle bli for dyrt og for at det ikke skulle ta for lang tid. Jeg har ikke liggende noen bilder på PCen av det nå, siden det er snart 2år siden. Men det finnes jo massevis av måter å gjøre det på.

Kan gjerne komme med noen tips til deg, men har du sett for deg noe spesielt eller? Noe detaljer e.l. som skal være med? Bilder? Farger kanskje?

Steike ta, så fine de var, alle sammen!! Så ut som det var mye arbeid... *gruersegtilålage85stykker* Men da ser det ut til at jeg må få ut fingeren å kjøpe litt ark og stæsj her... [;)][:D] Tusen takk dere!

Jeg lagde også en haug, men valgte å gjøre det enkelt.
Skrev navnene med sølvpenn på venstre side inni, og har kart på baksiden så folk finner frem.

Kjempefint! Jeg må også ha med veibeskrivelse, siden mange kommer langveisfra og er ikke lommekjent her. Hømmmm, må sitte litt til i tenkeboksen. Men tusen takk for alle bildene, nå har jeg litt å gå ut fra [:)][:)]

tenkte på det samme[:)] Vi skal ha ca 55 gjester, men jeg trenger bare lage ca 25 invitasjoner[:)]

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

ORIGINAL: ildrii

Steike ta, så fine de var, alle sammen!! Så ut som det var mye arbeid... *gruersegtilålage85stykker* Men da ser det ut til at jeg må få ut fingeren å kjøpe litt ark og stæsj her... [;)][:D] Tusen takk dere!

Skal du ha 85 gjester? For da trenger du sikkert ikke lage 85 invitasjoner. Du sender jo ikke to invitasjoner til et par!

Heh, nei trenger ikke lage så mange, får skylde på sovende hjerneceller... [&:]

Så flinke og kreative dere er[:)] jeg har laget mine på pc`en. Holder på å få de kopiert opp nå[:)]

ORIGINAL: citadel

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Skal du ha 85 gjester? For da trenger du sikkert ikke lage 85 invitasjoner. Du sender jo ikke to invitasjoner til et par!

Heh, nei trenger ikke lage så mange, får skylde på sovende hjerneceller... [&:]

He he, du er ikke den eneste som tenkte slik. Vi har 106 på gjestelisten og satte i gang med å brette ark til invitasjonene. Da vi kom til 100 gav sambo utrykk for hvor forferdelig han syntes det var at vi måtte kjøpe 106 frimerker. Etter å ha tenkt oss litt om kom vi på at de aller fleste tross alt er par/familie[8D] Så da ble det 56 invitasjoner og frimerker i stedet[:D]

Her er invitasjonene jeg laget. Sambo var veldig flink og hjalp til med å klippe og lime[:)][:D]

Inni ble det til slutt noen små endringer. Jeg klistret gullhjerter nederst på den siste siden også. Og så tok jeg bort hjerteborden nederst i midten.
kjempe fine,, noe sånt har jeg lyst å lage også[;)]

Back
Topp