invitasjoner

lin10

Betatt av forumet
God morgen jenter [:)]

sitter og skal lage bryllupsinvitasjoner.. noen som har tips til steder man kan gjøre det? tenker enkelt.. gjerne noe sånn type bilde med tekst ved siden av.. og gjerne så billig som mulig selvfølgelig!! hehe. orker ikke scrappe alle de invitasjonene.. har da annet å bruke tida mi på [:D]

tips?? takk [:)]

Nfoto har mye fint, og rimelig. http://www.nfoto.no/produkter/fotokort/

Ellers kan du lage selv i photpscape da. Da får du det akkurat som du vil ha det!

jeg har faktisk sett på nfoto.. men man MÅ bestille 10 og 10.. og jeg trenger to forskjellige typer invitasjoner; 12 av den ene og 17 av den andre.. så da må jeg jo bestille 20 av hver, og da betaler jeg for 11 stykk som jeg ikke skal bruke.. får bare se om det kan lønne seg likevel...

jeg tror wg hadde laget de selv i photoscape, det er veldig fortgjort.. så bare fremkalt de som vanlige bilder

Hvis du har en brukbar printer kan du jo bruke photoscape og printe hjemme til og med! Men hvis du ikke er så veeeldig god på sånt så kan du jo lage en konkuranse her på BV eller på det lukkede forumet hvis du har tekst du ikke vil at andre skal lese, det er jo så mange flinke damer her som sikkert kan hjelpe! [:D]

hehe, det hadde jo vært spennende.. hadde sikkert fått mange fine forslag.. :)

ORIGINAL: lin10

hehe, det hadde jo vært spennende.. hadde sikkert fått mange fine forslag.. :)

Hadde vært kjempegøy [:D]

Back
Topp