invitasjoner *samme som gen*

MiaMoren

Elsker forumet
Nå nærmer bryllupet seg med stormskritt, og jeg har enda ikke peiling på hvordan jeg skal lage invitasjonene. Jeg klarer bare ikke å komme igang. Vi skal invitere over 100 stykker, så de må ikke være altfor avanserte, men jeg har en del info som må være med, så de kan ikke være så små heller..

Er det noen som har ideer, eller bilder å vise frem???

Vi har laget våre inne på Word. Men får ikke til å legge den ut her. Er et A4 akr, så har vi tatt et bilde av oss to i ene hjørnet . Og 2 gullringer i et annet. Også teksten da.

Ikke dyrt

det var visst Microsoft power Point vi hadde brukt

de var kjempe fine[:)]

ORIGINAL: citadel

Her er våre invitasjoner. Det ser veldig rødt ut, men det er mer vinrød farge i virkeligheten.

Jeg brettet et A4 kartongark i tre deler og så har jeg printet ut all tekst, bilder og informasjon på egne ark/frostede ark.
Pyntet med gull klistremerker og gullark og hvit hjerte-stoffbånd.

Hjertene på toppen ble fjernet (less is more[;)])

Her tok jeg bort de hvite hjertene nederst slik at det bare ble en gullbord nedest og gullbord og hjerter øverst.
Til høyre under teksten pyntet jeg med hjerteklistermerket som jeg fjernet fra forsiden[;)]

wow.. disse var helt perfekt. tror jeg må kopiere den ideen [:)] Hvilken skrift typer har du brukt. og går det greit å skrive ut på frostet ark?? har d gjort det i photoshop eller word[:)][:)]

Sånn ser mine invitasjoner ud[:D] Hvis eg har fått te å laste de opp då, hehe

Kjøpte ark med litt tykkelse på binders, ganske rimelig[:)] Hippo-papir med gull i på bokhandel og gullpenn, mønstersaks og dekorbånd på panduro[:)]

[img][/img]

Back
Topp