Invitasjonen??

Sånn skrev vi i våres, men er mange nettsider som har forslag. Bare få med det viktige som kirke, klokkeslett, svarfrist, antrekk, osv...

Det var engang.....
....sådan begynner alle eventyr og således også dette:

Det var engang en modig mann ved navn Thore som etter lang tids overveielse falt på kne (han snublet visst),
hvor så en rødmende Hege Merethe raskt og uten tøv gav han sitt JA!

Se det var jo et eventyr av de sjeldne,
og i den anledning vil det glede oss meget å se

----------------------------------------------

lørdag den 22 mai 2010 kl 13.00 i xxxxx kirke, xxxxxx

Etter bryllupssermonien er dere hjertelig velkommen til litt forfriskninger på
xxxxxx Grendehus på xxxxx
Det vil bli middag på samme sted ca. kl 16
Så håper vi dere hjelper oss med å feste, så denne dagen blir en av våre beste

Kjærlig hilsen

Hege Merethe og Thore

Om noen har taler eller sanger å komme med kan de ta kontakt med vår toastmaster Øyvind på telefon: xxxxxxx eller mail xxxxxxxxxx

S.U innen 5 april på tlf:xxxxxxxx(Hege M)/ xxxxxxxxxx(Thore)
eller mail: xxxxxxxx

Pent antrekk

ORIGINAL: meta

Sånn skrev vi i våres, men er mange nettsider som har forslag. Bare få med det viktige som kirke, klokkeslett, svarfrist, antrekk, osv...

Det var engang.....
....sådan begynner alle eventyr og således også dette:

Det var engang en modig mann ved navn Thore som etter lang tids overveielse falt på kne (han snublet visst),
hvor så en rødmende Hege Merethe raskt og uten tøv gav han sitt JA!

Se det var jo et eventyr av de sjeldne,
og i den anledning vil det glede oss meget å se

----------------------------------------------

lørdag den 22 mai 2010 kl 13.00 i xxxxx kirke, xxxxxx

Etter bryllupssermonien er dere hjertelig velkommen til litt forfriskninger på
xxxxxx Grendehus på xxxxx
Det vil bli middag på samme sted ca. kl 16
Så håper vi dere hjelper oss med å feste, så denne dagen blir en av våre beste

Kjærlig hilsen

Hege Merethe og Thore

Om noen har taler eller sanger å komme med kan de ta kontakt med vår toastmaster Øyvind på telefon: xxxxxxx eller mail xxxxxxxxxx

S.U innen 5 april på tlf:xxxxxxxx(Hege M)/ xxxxxxxxxx(Thore)
eller mail: xxxxxxxx

Pent antrekk

TUSEN TUSEN TAKK!!! DEnne var mye artigere enn den jeg har funnet fra før. TUSEN TAKK[:D]

Bare koselig det[:D]

Gifter oss samme dag vi ser jeg[:)]
Komt langt med forberedelsene??

ORIGINAL: ..christine..

Det gjør vi visst ja[:D]
Ja syns selv jeg er kommet ganske langt, men har nok mer igjen enn det jeg tror..Hehe...
Dere da?

Her er forsiden vår[:D]

skrev:

"det er med sommerfugler
i magen og stor glede
vi inviterer til
Silje og Stians bryllup
som finner sted 10.juli
kl.14 i Tomb Kapell

Festen vil holdes i
Bombardersalen
i Tøihuset fra kl.16

S.U. innen 14.juni
om du kommer eller ikke
på tlf. ........

Vennlig hilsen

også navna våre
og foreldra våre sine navn"

Ja syns selv jeg er kommet ganske langt, men har nok mer igjen enn det jeg tror..Hehe...
Dere da?

Jo, jeg begynner å finne roen igjen nå. Ble litt heksisk når jeg merka at det var så kort stund igjen, og jeg enda ikke var begynt på invitasjonene[&:] Men nå fikk jeg laga halvparten igår, så da går det seg til[:D]

Kjempe fin fremside da. Laget selv, eller bestillt på nettet??

Eneste viktige jeg mangler nå, er brudebuketten. Må ta meg en rundttur i morgen, og finne noen som har tid å lage den. Den blomsterforestningen jeg ville skulle lage den, var jo selfølgelig allerede bokket til et annet bryllup[:'(]

Dere da?

Jo, jeg begynner å finne roen igjen nå. Ble litt heksisk når jeg merka at det var så kort stund igjen, og jeg enda ikke var begynt på invitasjonene[&:] Men nå fikk jeg laga halvparten igår, så da går det seg til[:D]

Kjempe fin fremside da. Laget selv, eller bestillt på nettet??

Eneste viktige jeg mangler nå, er brudebuketten. Må ta meg en rundttur i morgen, og finne noen som har tid å lage den. Den blomsterforestningen jeg ville skulle lage den, var jo selfølgelig allerede bokket til et annet bryllup[:'(]

Har laget forsiden selv[:D]
Huff ja det nærmer seg nå..Styrer med å få musikk vi da...Vet ikke helt hva vi vil ha..Hehe,,..
Å det var synd de var booket da, men du får sikkert noen andre til å ta den[:D]
Jeg skal jo lage min selv så der er jeg i boks kan du si[;)]
Vet Mayen sjekket mye i Bergen og det er stooore prisforskjeller...

jupp det er stooooooooooooore prisforskjeller, men bare ikke si det er bryllup når du først begynner p bestille:P da tredobler de prisen;)
men er litt usikker på om eg skal velge mester grønn, selv om eg fikk mye for pengene...
Etter å ha sett testen på tv2 hjelper deg, de tapte med glans, akkurat som sist...

Mange som gifter seg 22 mai ja [:)]

Vi hadde veldig standard invitsjoner. Sendte de ut i jula. Halvparten har meld seg på allerede.
Trur vi har for lang frist. S.u er 15 april.

ORIGINAL: MissQuinn

Mange som gifter seg 22 mai ja [:)]

Vi hadde veldig standard invitsjoner. Sendte de ut i jula. Halvparten har meld seg på allerede.
Trur vi har for lang frist. S.u er 15 april.

Er en del den dagen ja[:D]
Vi har nok og for lang frist...5 april..Angrer på at vi ikke skrev 15 mars el enda før....[&o]

ORIGINAL: *Mayen*

jupp det er stooooooooooooore prisforskjeller, men bare ikke si det er bryllup når du først begynner p bestille:P da tredobler de prisen;)
men er litt usikker på om eg skal velge mester grønn, selv om eg fikk mye for pengene...
Etter å ha sett testen på tv2 hjelper deg, de tapte med glans, akkurat som sist...

Hvordan test var det?? Tenk på at blomstene dine bare skal være fine 1 dag mayen. Ikke stå flotte i en uke liksom....Jeg har jobba på mester grønn i 9 år og vet det er forskjell på kvalitet MEN har lagd sååååå mange brudebuketter med varer derfra og det går så flott hver eneste gang[:D]

Endte med at jeg bestillte fra en annen blomsterbutikk her i nærområdet. Men 3000-3500 skal de ha. Er det normalt???

Lurer på om jeg kanskje skal ta bryderiet med å bestille i bergen sentrum, selv om jeg må kjøre 30 min for å hente den da.

Hvordan oppbevarer vi brudebuketten over natten, om jeg skulle hente den på fredagen?

Endte med at jeg bestillte fra en annen blomsterbutikk her i nærområdet. Men 3000-3500 skal de ha. Er det normalt???

Lurer på om jeg kanskje skal ta bryderiet med å bestille i bergen sentrum, selv om jeg må kjøre 30 min for å hente den da.

Hvordan oppbevarer vi brudebuketten over natten, om jeg skulle hente den på fredagen?

Syns det var en sinnsyk pris jeg da men....Her ligger de på ca 2000,-

Du bør sette den kaldt om natta...El forholdsvis kaldt...kommer litt ann på hva slags blomster det er i den...Orkideer f ex tåler ikke kjøl.

Back
Topp