Invitasjon til barnehage/ skole

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
når syntes dere at invitasjonene skal komme ut? Hvor lenge før? Nå tenker jeg ikke bursdager, men arrangement hvor foreldre blir invitert til å komme. Vi fikk invitasjon til påskefrokost tirsdag som skal være fredag. Syntes det er sent

Får som regel beskjed mandagen samme uke. Da står det på ukesplanen.

Men store ting som påskefrokost, morgensamlinger og slikt får vi datoer på i starten av skoleåret.

Kanskje en uke før. Litt usikker. Nå er det meste av sånne opplegg lagt til rundt kl. 15, så det passer alltid for oss som er ferdig 15 på jobb :)

Stort sett er alle disse tingene planlagte og står på årsplan når året starter.
Påskefrokosten står på både årsplan og månedsplan her. Ingen nærmere info enn det.

Påskefrokost var oppført på årsplanen, som vi fikk i begynnelsen av året. Den er også oppført på månedsplan. Vi fikk i tillegg en egen innbydelse for en uke siden, den er i morgen.

Den er ikke oppført hverken på mnd./årsplan hos dere? Er den ikke dette så synes jeg i hvert fall en uke tidligere er på sin plass. Her skal de gjerne ha på seg gule klær, så man må jo planlegge/shoppe litt først. ☺

Hvertfall en måned. Er ikke bare bare å ta fri fra jobb. Det må planlegges.

Påskefrokost på fredag. Fikk vite det på fredag... Litt sent syntes jeg... Jeg får det til før jobb, siden jeg starter 9.45, men sikkert mange som ikke får det til :(

Back
Topp