Invitasjon til barnebursdag

Huldra88

Elsker forumet
I hvor god tid pleier dere å sende ut invitasjoner til barnebursdag/ i hvor god tid liker dere å få invitasjoner? :)

1 uke før :) har opplevd å få invitasjoner dagen før, og da kjenner jeg at irritasjonen stiger drastisk :p

1 uke før og de fleste sender ut ei uke før. De få som jeg får panikk over er det eldste som glemmer å gi meg.... Det har jeg faktisk tatt opp på foreldremøte med skolen da. At når de får invitasjon, hadde det vært greit også med en headsup på facebook gruppa vår. Det har fungert ypperlig her.

Ca en ukes varsel er OK. Har opplevd å få dagen før og det er irriterende! Pleier alltid å levere ut invitasjoner en uke i forveien.

Jeg syns 3 uker i forveien er ok. 1 uke er for min del for kort varsel og da pleier vi ikke å kunne komme fordi vi allerede har planer.

En uke ca.
Får gjerne i starten av uken for helgebursdager. Blir det for lang tid i forveien så blir det fort glemt...

1 uke. Har prøvd å gitt 2 uker før, da endte det med at mange glemte det av.
Har opplevd å fått 1-2 dager før, noe jeg ble irritert over. Han dro i bursdagen, men det var flaks at vi ikke hadde andre planer da.

5-7 dager før sender vi ut. Syntes det er passe. Om vi får en invitasjon veldig lenge i forkant er det fort gjort å glemme den

Back
Topp