Invitasjon i 3 års dag??

FRK John Deere

Forumet er livet
Snart er det 3 års dag i huset og den skal feires!
Skal be 6stk, de som er like gamle som han i bhg.

MEN

Han har selv vært i bursdag fra han var 1.5 år og da har jeg vært sammen med han (gikk i annen bhg da der vi kjente alle såp det var naturlig å bli med han og at han ble bedt..) Er nå i en større bhg og vi kjenner ikke foreldrene annet enn Hei i garderoben.. [&o]

Så kommer det til selve invitasjonen, skal man skrive at foreldre kan være med, siden yngste i kullet hans ble 2 i november? Evt hvordan formulere det?
Eller skal man bare invitere barna uten å skrive noe..?
For oss er det en selvføle at foreldrene kan komme å være "med" siden de er så små og at vi ikke kjenner hverandre skikkelig..

her var det en selvfølge frem til han ble 4 år, at jeg eller en annen voksen var med han i selskap.
Hadde ikke skrevet noe om det på invitasjonene.
men kan være lurt?

Jeg skriver nederst på innbydelsen att vi serverer kaffi og pølser til foreldre som ønsker å være tilstede nå når jeg inviterer til 3-årsdag.

Vi hadde nettopp 5-årsdag... og da var de fleste 3-åringene der alene. Men vi gav alle foreldre muligheten til å bli.
Men vi hadde en liste klar slik att de foreldrene som ønsket det kunne skrive ned telefonnummer vi kunne nå de på under selskapet om det skulle være noen som trengte mammaen sin el.

Ønsker du at foreldrene skal være med, så ville jeg skrevet det i invitasjonen.
Er veldig ulikt hva foreldre ønsker, noen synest det blir mye å ha en gjeng foreldre rundt seg i tillegg til mange barn, så det er ikke alltid lett å vite hva som blir sett på som "en selvfølge" i det enkelte tilfellet [:)]

Back
Topp