Invitasjon barnebursdag

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Når man inviterer i selskap via sms hvor lang tid er innenfor å svare ? Hva gjør man når man ikke får svar?

Guttungen blir 4 og det er hans første barnebesøk med barnehagen. Kun invitert 3 barn som han leker med. Vet ikke hva vi gjør om dette barnet ikke kommer..
 
Jeg svarer med engang her , men forventer svar minst dagen før. Nå syns jeg selv det er kort varsel jeg da men :) folk er forskjellig . Sende påminnelse ?
 
Trenger vi å vite så sender vi ny sms sånn dagen før
 
Jeg svarer med engang her , men forventer svar minst dagen før. Nå syns jeg selv det er kort varsel jeg da men :) folk er forskjellig . Sende påminnelse ?
Nå fikk jeg svar fra de andre foreldrene i går. Nå er det flere dager til besøket, men siste har ikke skrevet noe som helst. Men venter litt . Kanskje jeg ser mor i barnehagen i løpet av uken
 
Jeg har sendt en ekstra mld om jeg ikke har fått svar innen jeg må handle inn. Jeg ba hele gruppen når mi ble 5 år og var en del da som brukte ganske lang tid på å svare. Men fikk fort svar når jeg sendte en trenger svar mld.
 
JA, om det er avgjørende for betilling eller handling så kan man jo minne om før, i vårt tilfelle har det mer vært avgjørende for hvor mange vi skulle dekke til og det trenger vi ikke lenge før. Derav at vi har bare minnet om det kvelden før typisk.
 
Skriver svarfrist. Da velger du det du synes er ok når du skal handle inn osv. Som r3gel 2-3 dager før. Men halvparten klarer å holde den. Så innbydelser har jeg lært å ta med en klype salt . Og at jeg har back up , det kommer alltid noen som ikke har gitt beksjed.
 
Skrev med svar frist og påminnelse når det nærmet seg;) hater å vente på svar...
 
Skrev med svar frist og påminnelse når det nærmet seg;) hater å vente på svar...
Ja det er kjedelig.. Hadde synes det var ok å vente om jeg skrev og la i hyllene deres.. Men de fikk det direkte på en telefon..
 
Ja det er kjedelig.. Hadde synes det var ok å vente om jeg skrev og la i hyllene deres.. Men de fikk det direkte på en telefon..

Ser den men ikke alltid jeg får svart samme dagen på slike SMS så synes det er fint med svarfrist på slike invitasjoner:)
 
Ser den men ikke alltid jeg får svart samme dagen på slike SMS så synes det er fint med svarfrist på slike invitasjoner:)
Skrev desverre ikke det på invitasjonen
 
Da er det innenfor å purre om de kommer eller ikke:)
Ja kanskje, var innom tanken å sende e-post også.. men stort sett er det mobilen man bruker..besøket er mandag så har litt tid.
 
Back
Topp