Inverterte nippler?

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Jeg lurer på om det er flere her som har inverterte nipler? Og om dere har barn fra før av og har fått prøvd amming? Er veldig spent på hvordan det kommer til å gå :)
Mine har alltid vært sånn, de har aldri sett dagslys :-P Men de er helt utrolig ømme nå, så er spent på om de titter ut iløpet av svangerskapet! :-D

Jeg har litt både og :p Jeg kunne ikke amme første, det var delvis grunnen. Kommer nok til å prøve denne gangen også.

Delvis her, men har lest at det kan endres i løpet av graviditeten, og ofte går det bra å amme uansett.

Hadde det meir før, forandra seg litt etter første gangen eg fikk barn :) so vil tru det vil gå bra med deg!

Jeg har også brystvorter som ikke står ut. Det var veldig vanskelig å amme sist.
Denne gangen tenkte jeg på at jeg skulle bruke en liten brystvortepumpe slik at den drar frem brystvorten :)

Prøvde ammeskjold men det var vanskelig å få til. De ble veldig store for jenta mi :(

sendt fra Note 3 - sengekos

Men det hjalp litt :)

Delvis, den ene mer enn andre:oops: Har lest at det er fordi "melkekanalen" er for kort, men kan komme ut hvis man drar litt jevnlig og forsiktig i de:)

Blir spennende å se! :) Klarer ikke engang tanken på noe sånn "dra ut" mekanisme, må jo gjøre forferdelig vondt? Det kommer nok av korte melkekanaler ja :-/

Jeg har det på den ene. Prøvde en gang i flere uker å gå med en sånn pumpe som skulle dra den ut. Hjalp ingenting og gjorde veldig vondt. Ser imidlertid at den begynner å komme litt mer ut nå som jeg er gravid, så håper det ordner seg.

De sier jo at babyen ammer hele puppen, ikke bare brystvorta.

Jeg tenkte mer bare eb liten pumpe som drar brystvorten ut rett før amming :)

Jeg har aldri hatt inverterte nipples, men jeg hadde ganske flate bryst vorter før. Så jeg tok piercinger i begge to. Kjempefornøyd med det. Så jeg gruer meg litt til å ta de ut for å amme.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Det er nok ikke "bare bare" å DRA mine ut :-O *auauau*

Back
Topp