Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smerter er altoppslukende, tilslutt klarer man ikke å tenke på annet.Aner nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Uke 32+0. Store deler av dagen sengeliggende. Begynner å bli helt desperat pga. disse invalidiserende smertene og null søvn. Klarer knapt å bevege på tærne uten at det utløser enorme smerter i bekkenet. Forflytter meg ved hjelp av krykker på dagtid til og fra toalettet, og gruer meg til hver en natt hvor jeg knapt sover pga. smerter. Hadde ingen problemer i første svangerskap, men dette er jo helt spinnvillt og ingen hjelp å få. Aner ikke hvor jeg vil med innlegget, men måtte bare få ut frustrasjon her jeg ligger mens tårene triller

Du burde kommet til kiropraktoren min i Østfold. Han er rett og slett rå på bekken!! Jeg hadde ikke fungert uten hjelp fra han de siste åreneAner nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Uke 32+0. Store deler av dagen sengeliggende. Begynner å bli helt desperat pga. disse invalidiserende smertene og null søvn. Klarer knapt å bevege på tærne uten at det utløser enorme smerter i bekkenet. Forflytter meg ved hjelp av krykker på dagtid til og fra toalettet, og gruer meg til hver en natt hvor jeg knapt sover pga. smerter. Hadde ingen problemer i første svangerskap, men dette er jo helt spinnvillt og ingen hjelp å få. Aner ikke hvor jeg vil med innlegget, men måtte bare få ut frustrasjon her jeg ligger mens tårene triller
Så skal til kiropraktoren i morgen eller torsdag)Høres helt grusomt ut. Bekken er noe dritt. Testet alt av fysio og kiropraktorer som kan hjelpe. Eneste som gubker her er jevnlig kiropraktor for å holde det i sjakk.Aner nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Uke 32+0. Store deler av dagen sengeliggende. Begynner å bli helt desperat pga. disse invalidiserende smertene og null søvn. Klarer knapt å bevege på tærne uten at det utløser enorme smerter i bekkenet. Forflytter meg ved hjelp av krykker på dagtid til og fra toalettet, og gruer meg til hver en natt hvor jeg knapt sover pga. smerter. Hadde ingen problemer i første svangerskap, men dette er jo helt spinnvillt og ingen hjelp å få. Aner ikke hvor jeg vil med innlegget, men måtte bare få ut frustrasjon her jeg ligger mens tårene triller