Invaginasjon.

jannikesprofil

Glad i forumet
Noen av deres barn som har hatt det?

Jenta vår hadde det første gang når vi var i spania for 1 år siden,skremmende opplevelse hadde vært godt å dele litt tanker med noen som har vært borti det samme...[&o]
Etter den opplevelsen i Spania har eg blitt helt på tuppa,hver gang jenta mi har feber og gråter sånn perioder tenker eg selvfølgelig det verste,er så redd hun skal få det igjen...

No har jenta mi hatt sånn rar avføring/diare i 2 dager ca og feber men bare innimellom,og i natt så hadde hun sånn perioder der hun gråt.Og de gangene hun gråt ville hun ikke vi skulle røre henne,hun stivnet liksom.Huff fælt å se,hva kan det være??[&:]tenker bare INVAGINASJON hele tiden er jo blitt helt paranoid.Ikke vil hun ha mat heller men drikker godt og promper masse..(prompen stinker verre så en voksen mann hadde spist skikkelig dårlig mat)[:-]

Noen der ute som har noen gode trøstende råd??[:(]

INVAGINASJON ER EN FORM FOR TARMSLYNG,EN DEL AV TYNNTARMEN SOM GÅR INN I SEG SELV..ER FARLIG PGA AV AT DET KAN BLI SÅ STORT TRYKK PÅ TARMEN AT DEN SPREKKER NOE SOM DA FØRER TIL DØDEN,DERFOR SKAL MAN VED MISTANKE OM DETTE TILKALLE LEGE SNAREST.

Det hørtes ikke godt ut å ha det slik[&o]

Jeg har dessverre ingen erfaring med den tilstanden - vet ikke helt hva det går ut på heller.

God bedring til jenta di![:)]

ORIGINAL: Elimor

Jeg har dessverre ingen erfaring med den tilstanden - vet ikke helt hva det går ut på heller.

takk for det..

ORIGINAL: breeg

ORIGINAL: Elimor

Invaginasjon er når tarmen går tilbake inn i seg slev.
Vanskelig å forklare, men hvis du tenker deg at du drar opp genseren på armen og ikke drar helt nedenfra, men midt oppå underarmen slik at det som er over detter ut igjen og nedover det du har dratt opp så kalles dette "Invaginasjon" når det skjer med tarmen.

Har desverre ingen erfaring med dette.

Kjempe godt forklart...[:)]

men skal lure på om hvis de har invaginasjon om de promper? eller om alt sånt slutter å komme liksom? finner ikkje svar på det noen steder..

huffamei! må ha god bedring hvertfall håper det ordner seg[:)]

Back
Topp