Intuitive søsken

DreamsComeTrue

Forelsket i forumet
Noen som har intuitive barn? Min datter på fem, da fire hadde tegnet en tegning i det jeg startet sa i fjor. Hun ante ingenting om graviditeten (tror iallefall ikke hun hadde hørt noe). Jeg hentet henne i barnehagen og hun hadde tegnet meg, pappaen, seg selv og lillebror som kom ut av magen. Fikk bekreftet SA noen dager etter.

I dag var vi på kjøpesenteret og gikk igjen om klesbutikk, hun lette febrilsk etter noe, plutselig fant hun baby sko og baby klær og insisterte på å kjøpe til lillesøsteren sin når hun kom. Jeg prøvde å forklare at vi kan kjøpe når vi vet om vi kommer til å få et søsken. Men hun var bestemt på å kjøpe det, så jeg kjøpte det og sa hun kan bruke de til dukken sin. Når vi kom hjem sa jeg hun kunne kle de på dukken sin og leke med dem. Men hun nekter og sa de var for babyen hennes når den kommer......

Nå er hun også spesielt opptatt av babyer og ønsker seg inderlig et søsken. Men vi har vært svært forsiktige å snakke om det rundt henne. Håper hun har rett denne gangen også:Heartbigred
 
Min på 3 har begynt å leke baby, det startet han med dager før jeg testet positivt i desember (endte også i sa). Vi er helt sikre på at det har med graviditet å gjøre
 
Så leit at det endte med SA.
Det sies jo at barn har en sjette sans:Heartred
Eldste hadde flere episoder hvor han nesten skremte oss, så ganske sikker på de vet ting ikke vi vet.
 
Min har først nå startet å si han er storebror , 4 år :wideyed::p
Ikke fortalt han det enda:p
Lekt med baby dukken sin og sier han skal lage leker til baby søster når hun kommer :p
Han ønsker seg en lillesøster:dummy1::p
 
Et av mine barn sa i går at han tror jeg har en hemmelighet:wideyed: jeg spurte hva han tror det er, det visste han ikke men sa han skulle finne det ut:joyful:
 
Sønnen på 11år har spurt meg 2 ganger med noen ukers mellomrom om jeg er gravid. Begge gangene før jeg visste det selv
 
Vet ikke om dette er helt tilfeldig men min 1 åring har plutselig blitt så interessert i puppene mine. Jeg sluttet å amme i sept når han var 7 mnd, så han husker jo ikke det.

Når vi ligger på golvet å leker så skal han løfte opp toppen, ler litt av dem, så skal han bort å pirke på. Så går han igjen.

Kan disse ungene sense no hormonforandringer eller? :p
 
Vet ikke om dette er helt tilfeldig men min 1 åring har plutselig blitt så interessert i puppene mine. Jeg sluttet å amme i sept når han var 7 mnd, så han husker jo ikke det.

Når vi ligger på golvet å leker så skal han løfte opp toppen, ler litt av dem, så skal han bort å pirke på. Så går han igjen.

Kan disse ungene sense no hormonforandringer eller? :p

Min 2-åring som ammer enda har hatt «økedøg» siste uka.. tydelig mer opptatt av kos enn tidligere
 
Back
Topp