Intuitiv følelse av kjønn

Huldra88

Elsker forumet
Har dere fått noen sånn intuitiv følelse av hvilket kjønn spiren i magen er?

Med storebror var jeg hundre prosent sikker på at det ble gutt fra første stund :) har ikke fått samme følelsen denne gangen ennå

Jeg hadde det på første, men husker ikke helt når den følelsen kom! Har ikke hatt det hittil i dette svangerskapet så blir spennende å se om jeg blir like sikker som sist :) Vi visste ikke kjønn sist så hadde jo god tid på å fundere på det :p

Har ikke fått noe følelse enda , men regner med den kommer etterhvert:)

Jeg føler og tenker i mitt stille sinn at det er ei jente, samme tror far ❤️ Tørr ikke si det høyt helt ennå, så pleier å si til mannen at jeg tror det blir det blir gutt. :p (Bare fordi vi har tre av de fra før)

Har ingen anelse

Var helt sikker på jente sist, men endte i tidlig sa, så får aldri vite.

Men nå har jeg følelse for gutt! Og tidlig i svangerskapet drømte jeg om at jeg viste frem bebisen vår som var en guttebaby :) blir spennende å se!
Jeg og pappaen har vært samstemte begge disse gangen, men svigersøster tipper jente, og hun har ofte riktig på slike huntches:)

Jeg har en liten følelse på at vi får en gutt, men jeg pleier i grunnen aldri tippe rett på slikt :)

Jeg var ganske så sikker på at det var gutt første gang..... Minstemann hadde jeg absolutt ingen følelse på..... Denne gangen heller jeg mot jente, men er ikke på noen måte så sikker som med første.......

Jeg har absolutt ingen følelse på kjønn denne gangen :-P men med sønnen min var jeg 100% sikker på gutt fra starten :-)

Har mest trua på jente fordi jeg har 3 jenter fra før :)

Var så sikker som jeg kunne bli sist ~ på at det var jente. Fikk rett, selv om jordmor flere ganger prøvde påstå at det mÅtte være gutt...pga. hjertefrekvensen. :P
Har sterk følelse på at det er gutt denne gangen. :)

Ved første trudde jeg det var gutt hele tiden, og det viste seg å være riktig. Nå tror jeg at jeg får jente. Har like lite symptomer nå som forrige gang, men likevel tror jeg det blir jente. Samtidig drømte min søster om at jeg var gravid med en jente, bare dager før jeg fant ut at jeg var gravid! :knegg:

Med første var jeg fra første stund helt sikker på gutt, fikk rett
Med andre mer usikker i starten, men følte mer og mer for jente, fikk rett
Denne gangen er jeg og usikker....

Har hatt riktig følelse på begge mine og nå føler eg det kanskje blir jente! Blir spennende å se

Førstemann trodde jeg var gutt, var gutt. Andremann trodde jeg var gutt, men det var jente. Nå heller pendelen mer mot jente ut fra formen, men tidlig å si. Har ikke snopesug som jeg hadde med gutten, men ikke med jenta.

Jeg trodde første var gutt, også viste det seg å være jente. Trodde andre var jente så ble det gutt haha, nå føler jeg det blir en gutt da blir det sikkert en jente.

Back
Topp