Intuition!!

x1xMilla og Tuva

Glad i forumet
Har dere prøvd den intuition barberhøvelen som det er reklame for på hovedsiden til bv? Det har jeg og jeg må bare si at den anbefales på det varmeste. Helt genialt system det der med at det er lotion rundt høvelen for uansett hvor du barberer deg så smøres det lotion i det området som nettopp er barbert og det gjør jo at du ikke får noen som helst røde "nupper". Du trenger ikke bruke bodylotion eller noe sånn etterpå og den barberer kjempetett. Er du ikke fornøyd med høvelen er det jo bare å melde seg ut med en gang så trenger du jo ikke å betale noe. Jeg har nettopp fått en refillpakke i posten og det kostet 250 kr for 6 nye blader med lotion og det er jo jammen ikke dyrt[:D][:D][:D]  

Jeg begynte å bruke denne for 1 års tid siden, og jeg er kjempe fornøyd!
Jeg har tidligere hatt masse problemer med rød og irritert hud, men nå er det ingen problemer lengre!

Med tanke på å kjøpe barberhøvler, barberskum osv så er det vel ikke dyrt heller!?

ORIGINAL: laban2

bruker bare såpe og høvel som jeg skifter blader på.....men kanskje jeg må prøve den.....får man kjøpt den i butikken eller????[8|]

Nei, men får ikke kjøpt den i butikken såvidt jeg vet. Det koster jo ca 40 kr for hver refill og det er jo ikke så dyrt, med tanke på at de varer jo en del barberinger. Jeg brukte også såpe og høvel før, men hvis jeg brukte det under armene og "diverse" hehe så fikk jeg sånn rød og irritert hud og det gjør jeg ikke av denne.

Har hatt den et års tid selv jeg!Er superfornøyd med den![:D][:D]Merker ikke at man barberer engang!!![;)]

bruker dere den på underlivet også?[8|]

nå har jeg oxo bestilt..[:D]

hmmm... tror jeg skal prøve den jeg og ja [8|]

Bestilt!! 

Hmmmm... Ja, dette må testes... [:D]

Nå har jeg også bestilt...[:D][;)]

Jeg bruker min overalt....
Det eneste negative, som jeg vet noen har vært misfornøyd med er at den er litt stor. Altså den kan være litt vanskelig å komme til med, men det er teknikk! [:D]

Back
Topp