Introduserte babygym til gutten min

Arda`s-mamma

Gift med forumet
igår har jeg introdusert babygym til arda. Det er sånn rangler og leker /uro som henger ned på en liten huskestativ, han ligger på teppet og den lille husken overseg og rører på ranglene og lekene.. Først skjønte han ikke helt poenget , men da jeg skygget armen hans  og veiledt han litt skjønte han raskt poenget med babygym`men.. det står at dn er fra 3 mnd og oppover men han mestrer den og har blitt helt oppslukt, når han får lekene til å røre på seg lager han høye pludre lyder[:D][:D][:D]Deilig å se hva en liten bebis kan mestre, enn å bare ligge passiv.. [:D] BABYGYM ANBEFALES[:D][:D]

Jepp det stemmer toppen en halv time er han helt oppslukt, så vil han ikke mer.. [:D]

ORIGINAL: Martin 03.04

Hvor har du kjøpt babygym?

Det hørtes interessant ut[8D]

spør på sånne barneutstyrsforettninger eller på leketøys forettninger.. jeg kjøpte min lenge før arda ble født.. det var sånn januarsalg, og jeg kunne ikke la den være [:D]

kasper har ikke fattet den intr. enda...
når j legger han der, så bare ser han på meg=)
men kansje han skjønner d hvis j hjelper han litt

Vi kjøpte en sånn til Sara da hun var 2 uker. Prøvde litt da, men var litt tidlig.. Hun begynte vel å bruke den fra hun var 4-5 uker. Og nå elsker hun den :) Veldig kjekk å ha en sånn når man skal prøve å få seg en dusj. Nå har jeg også kjøpt leke til henne som henger i vognen. Og det var like populært!

ORIGINAL: lillemumma

kasper har ikke fattet den intr. enda...
når j legger han der, så bare ser han på meg=)
men kansje han skjønner d hvis j hjelper han litt

Du kan skygge armen hans opp til lekene som henger ned.. også kan du gjøre det selv.. Arda skjønte heller ikke poenget helt først, men da jeg skygget armen hans opp til leken, kom det med engang.. nå har han helt dreisen på lekene, men kun de som henger ned foreløpig..

Back
Topp