Introduksjonstråd

Emilia

Flørter med forumet
Hei til alle dere flotte damer som har termin mars 2025 ‍♀️ Vi må jo ha en introduksjonstråd!

Jeg er i midten av 30 årene, gift og har et barn fra før på 3 år. Rett før jul i fjor gikk jeg igjennom en MA som ble oppdaget i uke 11 og gleden er stor over å endelig teste positivt i dag Krysser fingrene for at denne sitter
 
Jeg er 32 år gammel, gift og har ei lita jente på 1 år og 7 måneder ❤️ Jobber på museum og trives veldig godt med det. Det tok en stund å bli gravid første gang, men klaffet nesten med en gang nå, så blir det spennende å se om søskenspiren holder ❤️
 
28 år, samboer og en liten som blir 1 år nå isommer❤️ Dette gikk fortere enn planlagt, da forrige tok 9 mnd. Nå har vi latt det synke inn og krysser fingrene for at alt går bra!
Oppdatert 5+1 i dag og alt ser foreløpig bra ut!
 
Last edited:
24år, 3 barn fra før på 5år,3år og 9mnd.
Trodde vi var ferdig med barn, og satt derfor inn hormonspiral etter at planlagte sistemann ble født. Og her er jeg.. gravid med nr 4. Aner ikke om spiralen har blitt utstøtt uten at jeg har fått det med meg, eller om den enda er der.. men trådene til spiralen er ikke å finne lenger
 
Back
Topp