Intravenøst og isbiter.. Da har dere meg.

Hekla85

Elsker forumet
Da ble jeg henvist til sykehuset ifrå og fikk endelig afipran stikkpiller og 2 liter intravenøst! Deilig, har nesten ikkje kastet opp siden da. Nå er jeg igjen på hotellposten på sykehuset og får intravanøs. Kjenner jeg blir så lei meg av å være så dårlig og ikke kan ta del i noe familieaktivteter :(

Stakkars, ikke noe greit å være så dårlig. Føler virkelige med deg. 
Bra at du har sluttet å spy, håper du kommer deg fort nå da og kan være hjemme hos familien din.
Funker vel bedre med stikkpiller en de postafen og afipran for å svelge fordi disse for da vel tid å virke uten at du kaster alt opp.
God bedring

Hekla85, du må jo være ekspert på kvalmestillende medisiner. Blir man mer døsig av Afiprna en Postafen tro?
Merka lite som ingenting når jeg brukte postafen men begynte å lure i sta om det var afipran som gjorde at jeg var så slapp og sløv for tida.

Hmmm, kanksje, jeg merker også at jeg blir veldig trøtt på kvelden nå disse dagene jeg tatt afipran... Men er faktisk mer plaget av løs mage....
Men Afipran hjelper iallefall, TAKK OG LOV FOR DET!!!

haha ja, det er vel verdt det å bli trøtt hvis du blir kvitt denne ekstreme kvalmen.

Hekla85 skrev:
Hmmm, kanksje, jeg merker også at jeg blir veldig trøtt på kvelden nå disse dagene jeg tatt afipran... Men er faktisk mer plaget av løs mage....

Er det 10mg du tar? Eller er det noe sterkere du får?

Dararamm skrev:

Hekla85 skrev:

Er det 10mg du tar? Eller er det noe sterkere du får?

20 mg, det er stikkpiller. HAr vært trøtt i utgangspunktet, men kjenner jeg er sliten i hode på en annen måte nå....jaja, vil heller det, enn å ligge i fosterstilling over bøtta :)

Uff, så utrolig kjedelig. Føler med deg, og håper du føler deg bedre snart! Hvor lenge var du dårlig sist svangerskap?

Sist svangerskap ga det seg i uke 16, men d begynte 3 uker tidligere, så fporhåpentligvis går d raskere over også :))

Back
Topp