intimt...

babyønske13

Elsker forumet
Enda en tråd om sex!
For en månede siden hadde vi sex for første gang etter fødselen, det var jo kjempe godt og ikke trangt heller. men nå etter jeg begynte på prevensjon igjen så har vi hatt mer sex, så har blitt mer vondt og trangt. til og med gubben sier at det er trangt, og det var ikke trangt før jeg fødte han. det virker som om de har sydd meg skikkerlig stramt nedentil. det er en kant som ikke var der før fødselen[&o]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ville ha tatt det opp med legen jeg,lett.
Surt om noe sånt skal ødelegge i halmen ja.[:)]

på 6ukerskontrollen sa hu at alt så fint ut, og at det hadde grodd riktig.

ORIGINAL: Charlis

Kan dessverre ikke hjelpe deg- keisersnitt her, men dytter!

signerer og dytter

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Hjelper jo ikke det,om det brått har blitt ubehagelig....
Hadde tatt en tur til,hehe [:)]

enig!

er tom. noen som må splittes opp og sys på nytt etter fødsel... [;)]

jeg var hos legen pga det. hu sa til meg at alt var normalt og at det var normalt å føle seg sånn. eneste rådet jeg fikk, var å bare fortsette:p
og det hjalp :p heheh

men ville nok ha sjekka det hos lege ja, selv om det ikke var noe galt hos meg, så betyr ikke det at det er sånn for alle[;)]

ORIGINAL: May1989

Enda en tråd om sex!
For en månede siden hadde vi sex for første gang etter fødselen, det var jo kjempe godt og ikke trangt heller. men nå etter jeg begynte på prevensjon igjen så har vi hatt mer sex, så har blitt mer vondt og trangt. til og med gubben sier at det er trangt, og det var ikke trangt før jeg fødte han. det virker som om de har sydd meg skikkerlig stramt nedentil. det er en kant som ikke var der før fødselen[&o]
Samme her! Skikkelig trangt og vondt[X(] Fikk også beskjed på 6 ukers kontrollen at alt var grodd og det så fint ut.

Jeg sydde en del sist og merket at huden, eller heter det hud inni der?[8|] anywho.. merket at det ble litt hardere der etter det! Tror det er arrvevet eller noe som gjør det.. Men det mykner seg til etterhvert.
Men en kant hørtes ikke bra ut da [&:] Spør legen om hun eller han kan sjekke om alt er ok?

Back
Topp